וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה ומכבי חיפה נפרדו ב-1:1

26.1.2008 / 18:54

עמק החולה אירח את קרב הצמרת בין חיפה לק"ש. הירוקים קיוו להמשיך במרדף אחר בית"ר, אך 1:1 הרחיק אותם. לוי: "מאוכזב מהיכולת"

קרית שמונה אירחה הערב (שבת) את מכבי חיפה באצטדיונה, בקרב על הבכורה בצפון, וסיימה עימה בתיקו 1:1. המשחק היה מאוזן ושוקל ברובו המכריע, עם יתרון קליל לקבוצה של בן שמעון, שהגיעה למספר הזדמנויות קורצות ויכלה אף להכריע את המשחק.

רוב חובבי הכדורגל בצפון אוהדים קבוצה אחת, מכבי חיפה. השליטה הבלתי מעורערת של האזור והכדורגל הישראלי (10 אליפויות ב-20 שנה) ריכזה בידיה את כל האהבה, אבל כעת, יש לתושבי הצפון, אם הם רוצים כמובן, שתי אלטרנטיבות אטרקטיביות לא פחות מהירוקים, עירוני קרית שמונה ובני סכנין. הקבוצה של רן בן שמעון משחקת כמו קבוצה עם רקורד ועבר עשיר בליגת העל. בשבוע שעבר, מול מכבי תל אביב, האימפריה שקרסה ומנסה להחיות את עצמה מחדש, היא הייתה מצוינת ועלתה ללא רגשי נחיתות. שער בתוספת הזמן מנע ממנה ניצחון. גם הערב מול האימפריה הגדולה, רן בן שמעון הציג את משנתו ושוב חידד כי ההגנה הטובה ביותר היא ההתקפה. חרף העובדה שחיפה הגיעה בכושר מצוין ולאחר ניצחון חוץ בכפר סבא, הוא לא חשש ועלה במערך הרגיל שלו. גם מצב של שוויון הוא הכניס חלוצים במטרה ברורה לנצח את המשחק.

האמת היא שהתיקו לא משרת אף אחת מהקבוצות, במרדף שלהן אחרי בית"ר ירושלים. בעיקר לא את מכבי חיפה. הירוקים נזכרים כל פעם מחדש בערגה בעונת 83/84 אז הצליחה חיפה להדביק פער של 13 נקודות ולזכות באליפות על חשבונה של בית"ר ירושלים. גם השנה קיוו בכרמל לסגור את הפער מהמוליכה והאלופה. הנקודה הערב גנזה לחיפה קצת מהחלומות.

קרית שמונה עלתה ליתרון בדקה ה-16 משער יפה של עמנואל אמנגואה. שחקנה הזר של הקריה השתלט מצוין על כדור ברחבה, ובאין מפריע שלח לרשת הגבוהה של ניר דוידוביץ'. תשע דקות חלפו וחיפה קיבלה כדור חופשי סמוך לפינת הרחבה. ג'ובאני רוסו עשה מעשה צ'ארלי יאנקוס. הוא עקף את החומה דווקא מהצד הפחות מקובל והפתיע בכך את שביט אלימלך. שוער קרית שמונה ניסה להגיע לכדור, אבל דווקא עזר לו להיכנס לחיבורי השער.

מהלך המשחק

דקה 16 - גול! ברק בכר הגביה מימין לרחבה. וויאם עמאשה עלה ראשון ונגח אחורה. הכדור הגיע לעמנואל אמנגואה, שהשתלט ושלח פצצה לרשת הגבוהה של ניר דוידוביץ', שלא יכול היה לעשות דבר. 0:1 לקרית שמונה.

דקה 20 - גיא צרפתי טיווח את השער וכמעט כבש את השני תוך ארבע דקות לזכותה של קרית שמונה. לצערו, הכדור פגע רק במשקוף של חיפה.

דקה 25 - גול! בעיטה חופשית נפסקה לטובתה של מכבי חיפה, סמוך לפינת הרחבה. ג'ובאני רוסו סובב באלגנטיות ועקף את החומה. הכדור עשה דרכו לפינה הקרובה. אלימלך לא סגר את הפינה ואיחר להגיע. 1:1.

דקה 57 - יובל אבידור שעט עם הכדור כ-20 מטרים, עקף את אלירן דנין, אבל בעט חלש מאוד מזווית קשה. דוידוביץ' לא התקשה לקלוט.

דקה 90 +2 - החמצה אדירה של תומר חמד, חלוץ מכבי חיפה, מנעה ניצחון מקבוצתו. יניב קטן הרים לרחבה, אפק המשיך מחמישה מטרים. חמד הגיע מאחור ומשלושה מטרים שלח בראש מעל המשקוף.

הרכב קרית שמונה: שביט אלימלך, ברק בכר, יניב לביא, סלאח חסארמה, עמיר נוסבאום, גואל צ'ירסוואה, עבאס סואן, עמנואל אמנגוואה (ירו בלו, 46), גיא צרפתי (יוסי דורה, 78), וויאם עמאשה (פיטר אופוריקווה, 63), יובל אבידור.

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אלון חרזי, שי מימון, דייגו קרוסה, אלירן דנין, גוסטבו בוקולי, ג'ובאני רוסו, בירם כיאל (אושרי גיטא, 55), ליאור רפאלוב (עומרי אפק, 46), רנאטו (תומר חמד, 81), יניב קטן.

לוי: "מאוכזב מהתוצאה ומאיך ששיחקנו"

אני מאוכזב מהתוצאה ומאיך ששיחקנו היום", אמר מאמן מכבי חיפה רוני לוי בתום המשחק. "אף פעם לא קל, וכל משחק הוא קשה מאוד. אני יותר מסתכל על רמת המשחק שלנו, וקצת מאוכזב. אני מקווה שבשבוע הבא נחזור להציג את היכולת מהשבועות האחרונים. קבוצה מודדים לאורך זמן".

"לא שיחקנו טוב כמו נגד הפועל כפר סבא, אבל קרית שמונה קבוצה טובה", אמר ג'ובאני רוסו. "כל משחק קשה. עד המשחק נגד בית"ר ירושלים יש זמן. אני בטוח שאנחנו יותר טובים מאיך שנראינו היום".

"על מנת לנצח את מכבי חיפה, צריך להביא יותר איכות", הסביר מאמן קרית שמונה רן בן שמעון. "אפשר לשחק יותר טוב. אני לא רוצה לדחוף את השחקנים למקומות שקשה להם. היה משחק די מאוזן, עם שליטה קלה לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully