וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאן נעלם טום בריידי?

26.1.2008 / 11:35

הקוורטרבק של הפטריוטס מעורר דאגה, לאחר שלא התאמן יומיים, הג'איינטס לא מתרגשים. האם אוקלנד דוחפת את קיפין החוצה?

תעלומת טום בריידי הולכת וגוברת. ביל בליצ'יק, מאמן ניו אינגלנד, מסרב לציין מהי חומרת הפציעה של הקוורטרבק שלו, ובינתיים לא הופיע בריידי כבר יומיים לאימוני הקבוצה. בריידי נצפה ביום שני כשלרגלו מגף קשיח, לאחר שנקע את קרסולו במשחק הניצחון על סן דייגו. מאז הוא לא הגיב לעניין, והעיתונאים ציפו לראותו באימוני הקבוצה. אלא שביום חמישי וביום שישי לא הופיע הקוורטרבק לאימונים, והדאגה בניו אינגלנד גוברת.

בליצ'יק נראה נינוח במסיבות העיתונאים לפני האימונים. "ביום רביעי נשמח לתת לכם את דו"ח הפציעות, ועד אז לא תדעו", אמר המאמן. יש לציין כי הערפול סביב בריידי גדול, אבל לא בהכרח דרמטי, משום שעדיין, מדובר בבליצ'יק. הצלמים צילמו את תאו המיותם של בריידי בחדר ההלבשה. ומה אומרים על כך, אגב, בניו יורק? שם לא ממש מתרגשים. "אני ממש לא מאמין לעניין הזה", אמר הליינבקר אנטוניו פירס, אנחנו מצפים ממנו לשחק ברמה הגבוהה ביותר ולזה נתכונן".

דון שולה, מאמן מיאמי מ-1972, אמר בתחילת העונה כי פרשיית הריגול של הפטריוטס, שנחשפה במשחק מול הג'טס, צריכה לשים כוכבית על כל הישג שלהם העונה. שולה אמר ביום שישי כי הוא מתחרט על ההערה הזו: "אני מצטער, לא אני האיש שצריך להביע דעה זו או אחרת בקשר לפטריוטס".

אל דייויס ממשיך להשתגע. בעלי אוקלנד, שתמיד היה ידוע בטירוף שלו, החליט לזרוק בכל מחיר את מאמנו הצעיר ליין קיפין, שחתם רק בשנה שעברה. כך על פי ESPN. בעצם, לא בכל מחיר, כי דייויס לא מוכן לשלם לקיפין את כל הסכום. הוא ביקש מקיפין להתפטר, כשהוא שולח לו מכתב הביתה, עליו הוא צריך רק לחתום. ההבדל בין פיטורים להתפטרות הוא של כמה מיליוני דולרים. בקבוצה מכחישים את הדיווחים: "הכל שטויות, קיפין ממשיך לראיין מועמדים למשרות אימון בקבוצה".

ג'ף גארסיה, הקוורטרבק של טמפה ביי באקנירס, ישחק בפרובול במקום ברט פארב, שאמר שאין לו מצב רוח לשחק לאחר הדחת הפאקרס מהפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully