וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אפריקה: קמרון חזרה, ובגדול

26.1.2008 / 20:21

האריות הלמו 1:5 בזמביה, ושבו לתמונת העלייה לרבע הגמר. מצרים הביסה 0:3 את סודן, אבו טריקה כבש וחשף את הכיתוב "מזדהה עם עזה"

קמרון הייתה נתונה תחת לחץ גדול. ההפסד 4:2 למצרים במשחק הראשון ריסק את הנבחרת היומרנית של אוטו פפיסטר על הקרקע והראה לה שלא מצפים לה חיים קלים. הערב (שבת) היא פגשה את זמביה, במחזור השני של בית ג'. זמביה פתחה טוב עם 0:3 על סודן החלשה. אלא שלא הכל טוב ויפה בזמביה וכמיטב המסורת האפריקאית, שחקני הנבחרת איימו לא להופיע למשחק בגלל סכסוך עם ההתאחדות על גובה וקבלת מענקים כספיים.

בסוף, נבחרת זמביה הופיעה, אבל רק מבחינה פיזית. קמרון כתשה אותה 1:5 והשאירה אותה מושפלת. החגיגה של האריות החלה בדקה ה-28 עם שער של ג'רמי נייטאפ. ג'וזף דזירה ג'וב כבש צמד (32, 83). אצ'ילה אמנה הוסיף אחד (44), סמואל אטו, שכבש צמד במשחק הראשון, תרם בפנדל (65). קפטן זמביה, כריסטופר קטונגו, רק צימק את הגלולה המרה בדקה ה-89.

מצרים - סודן 0:3

מצרים הגיעה לאליפות כאלופה המכהנת, אבל אף אחד לא ממש התייחס אליה כאל מועמדת. פני הדברים השתנו אחרי הניצחון המרשים 2:4 על קמרון. בדרבי של הנילוס, מול סודן החלשה, מצרים שוב ניצחה, הפעם 0:3, והבטיחה מעשית את עלייתה לרבע הגמר. 27 דקות חיכו המצרים לשער הראשון, והוא הגיע מבעיטת עונשין מוצלחצת מ-11 מטרים של חוסני עבד.

בדקה ה-77 הבטיחה מצרים את ניצחונה כשמוחמד אבו טריקה כבש לאחר שעמאר זקי היתל בהגנה הסודנית ובישל לו שער קל מקרוב. אבו טריקה הרים את חולצתו ותחתיה התגלתה הכתובת "מזדהה עם עזה", כמחאה על מצבם של הפלסטינים ברצועה. כעבור 7 דקות השלים אבו טריקה צמד כשפרץ מצד שמאל ושלח כדור לפינה הקרובה, כדי לקבוע את תוצאת המשחק, ולחשוף שוב את חולצתו. עכשיו מאמן הפרעונים, חסן שחאטה, יכול להכין את נבחרתו לשלב רבע הגמר, בדרכה להגן על תוארה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully