וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרר: "יצרתי מפלצת"

25.1.2008 / 17:35

אחרי שהפסיד לנובאק דג'וקוביץ', ניסה השוויצרי להסביר איך זה לעלות עם רמת ציפיות כל כך גבוהה. דג'וקוביץ': "הרגשתי את זה מההתחלה"

"יצרתי מפלצת ועכשיו אני צריך לזכות בכל טורניר. זה לא פשוט להגיע כך לכל משחק ולכל טורניר. תמיד יהיו עוד שחקנים מהטופ 10 שנהנים מתקופה טובה והם יכולים לנצח אותך. זה מה שקשה בטניס". כך אמר היום רוג'ר פדרר אחרי שהפסיד בשלוש מערכות חלקות לנובאק דג'וקוביץ' בחצי גמר אליפות אוסטרליה.

עבור פדרר היה זה חצי הגמר ה-15 ברציפות שלו בטורנירי גרנד סלאם, אבל באף אחד מהם הוא לא נראה כל כך ניתן להכנעה. מאז ווימלבדון ב-2005 עמד המאזן של פדרר על 2:72 בטורניר גרנד סלאם, עכשיו ה-2 שבטור ההפסדים הפך ל-3. "יש לי מידה מסויימת של אכזבה, אבל מבחינת המאמץ והרוח נתתי את כל מה שיכולתי", הוסיף השוויצרי הנהדר ששולט בטניס העולמי ביד רמה בשנים האחרונות, "כשאתה נותן 100 אחוזים אתה מרוצה במובן מסויים מההופעה שלך. לא תמיד המשחק יכול ללכת בכיוון שלך. אבל זה יעבור ואני מצפה להמשך השנה".

בצד השני דג'וקוביץ' הצעיר היה מאושר. בפעם האחרונה שהשניים נפגשו פדרר ניצח בשלוש מערכות במגר אליפות ארצות הברית והמאזן ביניהם עד היום היה 1:5 לטובת השוויצרי, אבל היום השתנו מעט יחסי הכוחות.

"הרשגתי את זה מההתחלה. ידעתי שאני חייב להאמין בעצמי, להיות חיובי על המגרש ולא להיות עצבני. הייתי יותר סבלני ולא נתתי לו להיות אגרסיבי", אמר הסרבי, "הצלחתי להתמודד עם הלחץ בצורה הטובה ביותר. אם אתה עושה זאת מול השחקן הטוב בעולם, אתה כבר מתחיל מנקודה חיובית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully