וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארצית: ניצחון לסקציה בדרבי השפלה

25.1.2008 / 16:02

נס"צ גברה על מרמורק 0:1 והתרחקה טיפה מהתחתית. ירושלים ממשיכה לברוח לליגה, הפעם אחרי ניצחון 0:2 על טמרה. ניצחון ראשון לכפר שלם

המחזור ה-18 של הליגה הארצית סיפק בדיוק את מה שמתבקש מליגת כדורגל שלישית. אלטרנטיבה לליגות הראשונות. דרמות, שערים, כרטיסים אדומים, הפתעות. הכל ללא חשבון. הפועל ירושליםמגדילה את הפער בצמרת, מרמורק הפסידה לשכנתה מנס ציונה, כפר שלם השיגה ניצחון ראשון ואחד גדול של טירת הכרמל.

הפועל ירושלים - הפועל בני טמרה 0:2

בזמן בו באצטדיון בבת ים נאבקים נאמני קטמון על המקום הראשון בליגה א', עושה הפועל ירושלים המקורית והישנה עוד צעד לעבר החזרה אל הליגה הלאומית. אדיר מעודה בדקה ה-36 ודור הלוי בדקה ה-83 העניקו לירושלמים את הניצחון מספר 12 מתחילת העונה.

הפועל אשקלון-הפועל בני ג'דידה 0:0

הקבוצה שבמקום השני, הפועל בני ג'דידה, יצאה למשחק חוץ קשה באשקלון של שייע פייגנבוים. אחרי הניצחון של ירושלים, קיוותה ג'דידה לחזור לפער של ארבע נקודות כמו לפני המחזור, אבל המשחק הסתיים בתיקו 0-0 מאכזב לשתי הקבוצות. כפיר לייבוביץ' מאשקלון, החטיא פנדל בדקה ה-81.

הפועל מרמורק - סקציה נס ציונה 1:0

הסקציה מנצלת את חולשתה של שכנתה הרחובותית כדי להמשיך לטפס ולהתרחק מהקו האדום. עבור מרמורק מדובר בסיפור הקבוע של פתיחת עונה מרשימה וטובה והדרדרות בהמשך.

אלי ועקנין כבש את השער בדקה ה-77 ושלח את הצופים ב"אצטוני", לשבת ארוכה של תפילות לימים טובים יותר בבתי הכנסת שסובבים את המגרש.

בית"ר שמשון/ ת"א - הפועל כפר שלם 2:1

ניצחון ראשון לכפר שלם העונה, דווקא מול אחת הקבוצות הטובות בליגה. חבל שהוא מגיע אולי מעט מאוחר מדי, אחרי 15 הפסדים ו-42 שערי חובה, אך גם בליגה א' יזכרו בשכונה הקטנה את המשחק בו ניצחו בחוץ את האחות הגדולה.

יובל בלאיש כבש את השער הראשון בדקה ה-25 עבור האורחת, כשהבמשך הצטרף אליו רמי אשכר עם שער נוסף. שרון מימר, אקס ליגת העל, הפועל תל אביב ועירוני ראשל"צ צימק ל-2:1.

מכבי כפר קנא - עירוני קרית אתא 1:1

מכבי כפר קנא, לה הופחתה נקודה בתחילת השנה, דבר שהרחיק אותה מחבורת הצמרת, החליטה לעשות חיים קשים לשכנתה לצפון ולא לתת לה את האפשרות להתקרב להפועל ירושלים.

רג'יד בראנסי העלה את כפר קנא ליתרון עם פנדל בדקה ה-65, אך אורן פלאש התעורר חמש דקות אחר כך כדי להשוות.

עירוני טירת הכרמל - השקמה רמת החן 2:3

הצופים שהגיעו למשחק הזה קיבלו תמורה מלאה לכרטיסם, אם שילמו עליו כלל. קרב תחתית, כולל כרטיסים צהובים ואדומים, כולל מהפכות, הבקעות והחמצות.

איציק לוי העלה ראשון את השקמה ליתרון בפנדל בדקה ה-15. בריאן מן, לשעבר תגלית צעירה של מכבי תל אביב, הוסיף את השני לטובת השקמה בדקה ה-42. אורן זילכה צימק בדקה ה-68 עם פנדל, אך החמיץ אחד נוסף חמש דקות אחר כך. אבי כהן השווה בדקה ה-84 ושימי פרץ הפך את התוצאה בדקה ה-92, כשהגדיל לעשות והורחק דקה אחת אחר כך, סתם ככה, כדי להשלים את הדרמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully