וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכבוש את צרפת

25.1.2008 / 15:37

יוני ארליך ואנדי רם נמצאים בכושר מצוין ועוד לא הפסידו מערכה, אבל בגמר אליפות אוסטרליה (שבת, 6:00, ערוץ 2) הם יפגשו יריבים קשים

משחקי הזוגות לא כל כך נחשבים בעולם הטניס, אבל מחר בבוקר (שבת), בסביבות השעה 6:00, החזה הישראלי יתנפח כשאנדי רם ויוני ארליך יעלו לגמר אליפות אוסטרליה למפגש עם הצמד הצרפתי המדורג 7 בתחרות, ארנו קלמון ומיכאל לודרה, זוכי ווימבלדון בשנה שעברה. קלמון מדורג 12 בעולם בזוגות ולודרה 17, מקום אחד לפני צמד הישראלים המדורגים במקום ה-18, אבל רם ואלריך נמצאים בכושר מצוין והם לא איבדו ולו מערכה אחת לאורך כל הטורניר.

מצד שני ארליך ורם ייפגשו שני טניסאי צמרת מוכרים. קלמון בן ה-30 דורג בשיאו במקום ה-10 בעולם בדירוג היחידים ובזוגות הוא כבר הגיע בעבר לחצי הגמר באוסטרליה. עם זאת, מאזן הזוגות היותר מרשים הוא דווקא של לודרה, האלמוני יותר. מלבד הזכייה המשותפת שלו עם קלמון בווימבלדון לפני שנה, לודרה עצמו כבר זכה פעמיים באוסטרליה, בשנים 2003 ו-2004, אז שיתף פעולה עם פבריס סנטורו. בנוסף, ב-2002 וב-2004 הפסיד בגמרים של אוסטרליה והרולאן גרוס בהתאמה, גם אז עם סנטורו. בסך הכל מחזיק לודרה ב-13 תארי זוגות לאורך הקריירה ואין ספק שעבור הצמד הישראלי זה לא יהיה טיול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully