וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה - מכבי חיפה: בצל "מלחמת השוערים"

אוהדי העולה החדשה מתרגשים מאירוח הקבוצה של רוני לוי, בה נלחמים מחליפיו של דוידוביץ'. מימון יחליף את קינן, אפק ורפאלוב יפתחו

"מלחמת השוערים במכבי חיפה", כך הגדירו במועדון הירוק את מה שמתרחש מאחורי הקלעים באימוני הקבוצה. יולז'רי עדיין לא חתם על חוזה רשמי במכבי חיפה, ולכן הוא לא יכול להיכלל בסגל. "אולם", לדברי גורם בקבוצה, "לאחר שיחתום בשבוע הבא, במידה ואלמדון לא יעזוב, תתחיל המלחמה האמיתית".

כזכור, בחיפה לא שחררו את תום אלמדון למ.ס אשדוד, זאת לאחר ש"אלון חזן חיכה לו שבועיים וחצי", כדברי גורמים באשדוד. כעת מתחרה אלמדון עם יהב יולז'רי על אפודת השוער השני ויש מי שמגדיר זאת כ"מלחמה חסרת פשרות על הכבוד של אלמדון". בחיפה היה מי שיצא להגנתו של אלמדון השבוע כשאמר: "אם הוא יהיה שוער שלישי באחד המשחקים הקרובים, הסתיים הרומן שלו עם מכבי חיפה. הוא שוער מספיק טוב בשביל להיות שוער ראשון באשדוד, אז אין סיבה שהוא לא יהיה שוער שני בחיפה". במועדון, אגב, טוענים שאשדוד היא זאת שעכבה את מעברו.

לוואלה! ספורט נודע כי בחיפה גיבשו השבוע החלטה, שבמידה ואלמדון לא יעזוב בחלון ההעברות, כלומר עד סוף השבוע, הוא יעזוב בתום העונה ואילו יהב יולז'רי יחתום על חוזה לשנתיים וחצי. ככל הידוע, הדבר מסוכם בין המאמן רוני לוי לבין הנשיא יעקב שחר. יחד עם זאת, עד שיעזוב, מתוך כבוד והערכה אליו הוחלט שאלמדון יהיה השוער השני. השבוע קיבל השחקן פניה מהפועל נצרת עילית, אבל הוא מסרב לעבור לקבוצת התחתית מהליגה הלאומית. גם אם אלמדון יעבור במפתיע למ.ס אשדוד נוכח העזיבה של יניב בן ישי, ובהנחה שסמי אג'יי לא יחזור, הוא יצטרך להתמודד על אפודת השוער הראשון עם יוסי שקל, ולא בטוח שיסכים להצעה כזאת.

הקשר רנה לימה ינחת היום בישראל ויצפה במשחק מול קריית שמונה מהיציע. באימון אתמול תירגל רוני לוי את בירם כיאל בהרכב השני. נראה כי גוסטבו בוקולי וג'ובאני רוסו ישחקו בעמדת הקישור האחורי. עומרי אפק וליאור רפאלוב צפויים גם הם לפתוח בהרכב הראשון. שי מימון יחליף את דקל קינן הפצוע. אייל משומר צפוי לפתוח בהרכב במקום אלון חרזי.

"אני מאוד מקווה שנהיה הראשונים שננצח בקרית שמונה" אמר הקשר עומרי אפק באימון אתמול. "אנחנו בתהליך שבו הדברים מתחברים וצריך להמשיך את המומנטום. המטרה של מכבי חיפה היא להיאבק על כל תואר. זה מגרש שלא קל לשחק בו, התנאים מסביב קצת קשים. קרית שמונה היא הפתעת העונה עד עכשיו, אבל אנחנו חושבים רק על עצמנו".

הרכב משוער, מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; אייל משומר (אלון חרזי), שי מימון, דייגו קרוסה, אלירן דנין; גוסטבו בוקולי, ג'ובאני רוסו, עומרי אפק (בירם כיאל), רפאלוב (אפק); רנאטו, קטן.

היסטריה בצפון

מאמן עירוני קרית שמונה רן בן שמעון סיים הבוקר (שישי) את ההכנות, לקראת המשחק המסקרן מחר (שבת 17:00) מול מכבי חיפה. בקריה מודעים לעובדה שמכבי חיפה מגיעה למשחק בכושר מצוין, אבל מאמינים ובוטחים ביכולתם להנחיל לחניכיו של רוני לוי הפסד. בקריה לא שוכחים שההפסד האחרון שלהם היה לפני 11 משחקים, באצטדיון קריית אליעזר, מול מכבי חיפה.

בימים האחרונים נרשמה היסטריה סביב המשחק, ו- 2,200 הכרטיסים שהופצו נמכרו כלחמניות טריות. עוד 400 כרטיסים הוקצו לטובת אוהדי מכבי חיפה. 120 שוטרים וסדרנים ישמרו על הסדר. ההנהלה קראה לאוהדים שאין ברשותם כרטיסים לא להגיע למגרש. מזג האוויר, שצפוי להיות חורפי, לא מפחיד את האוהדים, שמבטיחים אווירה חגיגית וחמה.

המאמן רן בן שמעון הקרין לחניכיו קטעי וידאו של מכבי חיפה, הזהיר את שחקניו מפני השחקנים המהירים של חיפה, וביקש מהם לא לעשות יותר מדי כבוד ליריב. "שחקו את המשחק הרגיל שלנו", ביקש. המגן עמיר נוסבאום חוזר להרכב לאחר עונש הרחקה עקב כרטיסים צהובים.

הקשר עבאס סואן, שהגיע בתחילת העונה לקריית שמונה ממכבי חיפה, אמר לאתר הקבוצה: "מכבי חיפה זה מועדון גדול עם תארים רבים. אנחנו קבוצה קטנה בתחילת הדרך שרוצה להתקדם. במגרש הכול אפשרי. המשחק מתחיל ב- 0:0 ומשחקים 11 נגד 11, לכן אפשר לנצח".

לפני המשחק יתקיים טקס חגיגי, בו יאומצו רשמית הטניסאי דודי סלע ומרכז הטניס קריית שמונה, על ידי חברת איתוראן, בבעלות יושב ראש הקבוצה, איזי שירצקי.

החלוץ ירו בלו שייך למכבי חיפה, ובסיום העונה יחזור אליה אוטומטית. ירו בלו אומר לקראת המפגש כי לא יהיה חצוי, "קודם כל אני רוצה שהקבוצה שלי תנצח". על המשחק הוא אומר: "הם בכושר טוב, אבל גם אנחנו בכושר מצוין. יהיה משחק קשה, אבל אנחנו ננצח. הם צריכים להתכונן טוב למשחק, כי לא יהיה להם קל. אנחנו באים לנצח את המשחק הזה ואני מאמין שזה מה שיהיה".

ההרכב המשוער: שביט אלימלך, ברק בכר, עמית לביא, סלאח חסארמה, עמיר נוסבאום, גואל צ'ירסוואה, עבאס סוואן, עמנואל אמנגוואה, גיא צרפתי, וויאם עמאשה, יובל אבידור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully