וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תערובת אסקוט

25.1.2008 / 10:00

בפינת המומנטום השבוע ליקטנו עבורכם נציגות מליגת העל, ליגה לאומית, אנגליה, איטליה וספרד

משחקי ליגת העל והליגה הלאומית הם המרכיב המרכזי בטופס הווינר בסוף השבוע הקרוב, אך אי אפשר להתעלם מהמשחקים האירופאיים שממתינים לנו באנגליה, ספרד, צרפת ואיטליה. ומה הפעם בפינת המומנטום? נלך על תערובת משחקים מהטופס.

משחק מספר 3: עירוני ראשון לציון – הכח עמידר ר"ג (ראשון לציון במקום השני, הכח עמידר במקום הראשון). ראשית, ראשון לציון עדיין לא הפסידה העונה בבית (בחוץ היא רשמה שלושה הפסדים), ולכן יש לה עדיפות משמעותית, מה שגם ש-80 אחוז מההפסדים של הסגולים היו בחוץ (4 מ-5). ראשון לציון מגיעה אחרי שתי תוצאות תיקו, אך קדמו להן שני ניצחונות. הכח אחרי שני ניצחונות קטנים 0:1 על מכבי אחי נצרת והפועל עכו, אך קדמו לכך שלושה הפסדים. בטווח הקצר, המומנטום עם הכח.

משחק מספר 42: אסטון וילה – בלקבורן (אסטון וילה שישית, בלקבורן תשיעית). הוילה, שכפו 2:2 מול ליברפול במחזור האחרון, מעודדים גם מהניצחון במחזור שלפני כן 0:1 על רדינג. בשבעת המשחקים האחרונים הם רשמו שלוש תוצאות תיקו, שלושה ניצחונות והפסד אחד בלבד. בלקבורן הלא יציבה עם שתי תוצאות תיקו, שלושה ניצחונות, ושני הפסדים. המומנטום די דומה.

משחק מספר 49: בית"ר ירושלים – מכבי פתח תקווה (בית"ר ראשונה, פתח תקוה שישית). האלופה הישראלית איבדה רק בשני משחקים ביתיים נקודות (בשמונה משחקים). בית"ר מגיעה אחרי תבוסה 3:0 לשחטאר דונייצק, ניצחון דחוק 1:2 על אחת הקבוצות החלשות בליגה, מ.ס. אשדוד והפסד 1:0 לבני סכנין. אין ספק שזו לא התקופה המאושרת ביותר של הצהובים-שחורים. למזלם הרב, גם פתח תקוה לא מלקקת דבש, כשהקבוצה לא ניצחה באף משחק מבין ששת האחרונים (במחזור האחרון 0:0 בקופסא מול נתניה). מומנטום רע לשתיהן.

משחק מספר 70: רומא – פאלרמו (רומא שנייה, פאלרמו תשיעית). רומא, שספגה הפסד ליגה אחד העונה, דומה במאזן שלה לבית"ר ירושלים, אך ברור שההשוואה לא ממש במקומה. פאלרמו לעומת זאת סופגת יותר מידי שערים בחוץ. למרות מיקומה, היא נמצאת גם במקום השני השלילי של "סופגות השערים בחוץ", עם 21 בתשעה משחקים. רומא לא הפסידה בחמשת המשחקים האחרונים שלה (סיימה ב-1:1 באמצע השבוע מול סמפדוריה ברבע גמר הגביע), בעוד פאלרמו לא ניצחה באף אחד מחמשת המשחקים האחרונים. נראה שעניין המומנטום ברור כבר.

משחק מספר 73: סביליה – אוסאסונה (סביליה תשיעית, אוסאסונה במקום ה-14). סביליה, שנמצאת רחוק מאוד מאיפה שהייתה רוצה להיות, מסתדרת עם מאזן ביתי מצוין ועדיף בהרבה על מאזן חוץ, מה שמשאיר אותה לפחות איפשהו בחלק העליון של הטבלה (21 נקודות בבית לעומת 5 בלבד בחוץ). אוסאסונה רעה יחסית בחוץ (שבע נקודות בלבד בתשעה משחקים). ואם מסתכלים על מומנטום, אז סביליה לא ניצחה בארבעת המשחקים האחרונים שלה (הפסידה 3:2 במחזור האחרון בליגה), כשאוסאסונה רשמה ניצחון אחד ושלושה הפסדים בארבעת המשחקים האחרונים, לא משהו לספר לנכדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully