וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנתניה מחכים לקיויו

אריק רחמיאן

25.1.2008 / 11:41

החלוץ חתם ביום חמישי האחרון בקבוצה, אך שחרורו הבינלאומי עדיין לא הגיע. טאזמטה, שסיכם את תנאיו בקבוצה, צפוי להגיע בתחילת השבוע

בנתניה ממתינים לשחרורו הבינלאומי של החלוץ פרנסיס קיויו, שחתם ביום חמישי בקבוצה. אמש (חמישי) הגיע השחרור של הקשר הקולומביאני חורחה קאביירו. בנתניה נערכים לקראת המשחק, ובצוות הניהולי של המועדון מדווחים על התעניינות הולכת וגוברת בכרטיסים. במשטרת נתניה צופים אצטדיון מלא.

תיירי טאזמטה, שסיכם את תנאיו אתמול בנתניה לשלוש וחצי השנים הקרובות, צפוי להגיע בתחילת השבוע לארץ ולהצטרף לאימוני הקבוצה, כשבצוות המקצועי מקווים כי השחקן יגיע עם שחרורו הבינלאומי לארץ ויוכל לעמוד לרשות עטר למשחק מול מכבי חיפה בקרית אליעזר. טאזמטה נרכש על ידי הבעלים דניאל יאמר מקבוצתו האוסטרית קארנטן תמורת 200 אלף יורו, והוא צפוי להשתכר כ-180 אלף דולר לעונה.

מכבי נתניה תערוך היום אימון הכנה נוסף ומחר תקיים אימון מסכם ואסיפת שחקנים. בצוות המצקועי מדברים על לחץ ומלחמה על חולצת ההרכב, לפחות בקרב השחקנים הצעירים של הקבוצה, אלו שזכו לשחק בשבועות האחרונים. כעת בעקובת צירופם של שלושת הזרים, הולכת וגוברת המלחמה על חולצת ההרכב ובצוות המקצועי אומרים: "יש מלחמה בריאה, לזה ראובן רצה להגיע מתחילת העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully