וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר - מכבי פ"ת: ארזי ביקש להתנהג יפה

יו"ר בית"ר ביקש מהאוהדים לא לקלל את אבי לוזון במשחק בטדי. בפ"ת זועמים על לוקונקו, שסיכם ואז העלה את דרישות השכר

במכבי פתח תקוה היו בטוחים לאחר האימון אתמול שהחלוץ הקונגולזי של קבוצת סטנדרד ליאז' הבלגית, עלי לוקונקו (32, 1.90), יחתום ללא מבחנים, אלא שהאחרון שוחח אתמול עם ההנהלה וביקש לשדרג שוב את שכרו. בפתח תקוה כעסו והבהירו: "זאת משכורת של שחקן בבית"ר ירושלים. אי אפשר לעלות יותר מזה". כפי שפורסם בוואלה! ספורט, השחקן שנחת אתמול היה אמור לחתום לאחר שהושג איתו סיכום בעל פה. כזכור, מקורבים לעסקה אמרו שלשום כי: "מדובר בשחקן בעל שם עולמי, אם הוא יחתום זה יהיה ללא מבחנים".

לוקונקו, או בשמו המלא מבולה "עלי" לוקונקו (עלי הוא כינויו), כבש בעונה שעברה שישה שערים בליגה הבלגית. השחקן ערך למעלה מ-40 הופעות במדי נבחרת קונגו ושיחק בעבר במונאקו, גלאטאסראי, ליל וגנט. חוזהו של השחקן בליאז' מסתיים בתום העונה והוא ידוע ביכולות הטכניות שלו. עוד הוסיפו מקורבים לעסקה כי "אם השחקן ינחת בישראל, אזי מדובר באחד הזרים הגדולים שנחתו כאן בשנים האחרונות". כך או כך, השחקן עדיין לא בוטח ולכן לא התאמן אתמול.

קשר נבחרת לטביה, אנדראס רובינס, בדרך חזרה הביתה. השחקן לא היה פעיל בחודשיים האחרונים ונראה אתמול חלוד. בפתח תקוה ידעו את זה, אבל ההערכה היא שהשחקן יחזור לכושר משחק רק בעוד חודש. "אין לנו כוונה לחכות חודש", הבהיר היו"ר משה זוארץ.

האימון אתמול הופסק למשך מספר דקות, לאחר שעשרות מאוהדי הקבוצה פרצו למגרש, השליכו אבוקות ועודדו את השחקנים. האוהדים טענו כי הפעולה עשויה להקנות לשחקנים "זריקת מרץ" לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים. אחד משחקני הקבוצה אמר על כך: "קראנו שהם אמורים להגיע, ולמרות זאת הופתענו מהנכונות שלהם לעזור לקבוצה".

לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים: מראד מגמאדוב חולה ולא התאמן אתמול. לפני המשחק הוא צפוי לשוחח עם המאמן עופר פביאן ואז יוודע האם יעלה בהרכב. סולי צמח נטש אתמול את האימון משום שסבל מפציעה בקרסול, מאז המשחק האחרון מול מכבי נתניה. פביאן שאמר לאחרונה לחלוצים כי "אתם לא עושים הגנה, מקומו של אף אחד מכם אינו מובטח", צפוי לכלול בהרכב את אוהד קדוסי ורוביל סרסור. אם מגמאדוב ייעדר, קובי גנון יוסט לעמדת הבלם ונאור פסר יהיה המגן השמאלי.

הרכב משוער, מכבי פ"ת: אוהד כהן; אסמעיל עאמר, ניצן דמארי, מוראד מגמאדוב (קובי גנון), קובי גנון (נאור פסר); חאבייר דירסאו, בלסינג קאקו, סולי צמח (לירן כהן), פליקס אובוקה (סולי צמח); רוביל סרסור (דובב גבאי), אוהד קדוסי.

לוזון לא בא

יריבה חדשה נולדה לבית"ר ירושלים – מכבי פתח תקוה . אוהדי בית"ר מזהים את הקבוצה ממלאבס עם יו"ר ההתאחדות, אבי לוזון, וכפועל יוצא עם ההתנכלות לקבוצתם . יו"ר בית"ר, אלי ארזי, הגיע היום (שישי) לאימון הקבוצה וביקש מהאוהדים להתרכז בעידוד הקבוצה ולא בקללות לעבר משפחת לוזון .

האוהדים עצמם רואים בהחלטה של אבי לוזון לא להגיע לטדי כניצחון שלהם , ובפורומים השונים מוחים על ביקורו של לוזון באימון פתח תקוה השבוע. בכל מקרה, בהנהלת בית"ר מקווים כי המשחק יעבור בשקט ויחלקו מנשרים לאוהדים ביציע הקוראים לשמור על איפוק. גם מאמן בית"ר, יצחק שום, דיבר היום עם האוהדים לאחר האימון זה שבוע שני ברציפות. שום שוחח עם האוהדים בסבלנות והסביר להם שהוא איש המקצוע ושעליו להביא תוצאות למעסיקיו.

טוטו תמוז הוא השחקן היחיד שייעדר מהסגל עקב השעייתו עד יום שני ושום יאלץ להתמודד עם מספר לא קטן של צרות "טובות": בהגנה יאלץ שום להחליט אם לספסל את תומר בן יוסף, ששיחק מצוין בניצחון באשדוד, או לתת מנוחה לשמעון גרשון שאמנם החסיר מספר אימונים השבוע אך נמצא כשיר לגמרי למשחק. בקישור יחליט שום בין אבירם ברוכיאן, שכבש שער גדול באשדוד והיה מהמצטיינים בקבוצה, ובין גל אלברמן שנותן עונה מעולה. דרק בואטנג, עידן טל מיכאל זנדברג נראים כמי שמקומם בהרכב מובטח. בחוד ישחק עמית בן שושן לצדו של רומולו . ויזה הפרואני צפוי להשתלב במהלך המשחק.

הרכב צפוי: טברטקו קאלה, כריסטיאן אלבארז, יואב זיו, אריק בנאדו , תומר בן-יוסף (שמעון גרשון), דרק בואטנג, עידן טל, אבירם ברוכיאן (גל אלברמן), מיכאל זנדברג, עמית בן שושן, רומולו .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully