וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצליה - כפר סבא: מתנה קטנה לפרדי

מאמן הרצליה חגג השבוע יום הולדת וישמח ודאי לחגוג על חשבון אוחנה, שהחליט להדיח מההרכב את גונזאלס ולהרכיב את דיין וקנפו

השבוע חגג מאמן מכבי הרצליה, פרדי דוד, את יום הולדתו ה-43, וניצחון ביתי ראשון העונה על חשבונה של הפועל כפר סבא (שבת, 17:45) ודאי יישמח את לבו, ויהווה מתנה מוצלחת מצד שחקניו.

בהרצליה כבר שכחו את ההפסד להפועל תל אביב במחזור הקודם, ואת התסכול שנשא עימו, בעיקר כלפי שיפוטו של איתן תבריזי. את הקבוצה מהשרון מעניינות יותר הבעיות בסגל בקבוצה. החלוץ סעיד מקאסי חולה ובספק למשחק, הבלם חיים מלכה טרם החלים מפציעתו וייעדר, כמו גם הקשר אסי משיח שמוצהב. המגן מיטייה מורץ סיים לרצות עונש הרחקה, ומשום שבהרצליה טרם מצאו בלם מחליף לברזילאי מרסיו ג'ובאניני, צפויים ברק לביא ודייהו דייויס להמשיך ולאייש את ההגנה.

הרכב משוער: איתמר ניצן, מטיה מורץ, דייהו דייויס, ברק לביא, כפיר אדרי, מהרן ראדי, איתן עזריה, שלו מנשה, עומר בוקסנבוים, סעיד מקאסי (אלנתן סלמי), צ'אם אנטויה.

דיין וקנפו צפויים לפתוח בהרכב

מאמן הפועל כפר סבא, אלי אוחנה, צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב לקראת משחק החוץ מול מכבי הרצליה. אתמול תירגל אוחנה בהרכב את הקשר גיא דיין ואת החלוץ אבי קנפו. האחרון צפוי להעלות בהרכב במקום ביל גונזאלס. שחקן בקבוצה אמר על כך: "החלטה תמוהה. גונזאלס היה מצוין במשחק הראשון שלו מול הפועל תל אביב. במשחק האחרון כל הקבוצה הייתה חלשה".

דיין צפוי לשחק במקום גיז'רמו ישראלביץ' שייעדר בעקבות צבירת כרטיסים צהובים. בהגנה, הקפטן דגלאס דה סילבה חוזר לתמונת ההרכב לאחר שנעדר בעקבות הרחקה, וזה אומר שאורי אוזן יחזור לתפקד כמגן ימני ועופר טלקר יפתח על הספסל. אלירן סיימון צפוי לפתוח בהרכב. יעוזה אבובקרי המורחק יראה את המשחק מהיציע.

בקבוצה מקווים שמכבי חיפה תשחרר את מאור מליקסון, לאחר שעסקת מאור בוזגלו לא יצאה לפועל. מליקסון מבוקש בקבוצה מתחילת העונה. אם השחקן ישוחרר, רוני לוי יעניק זכות ראשונים לאוחנה.

הרכב משוער, הפועל כפ"ס: אוהד לויטה; אורי אוזן, דגלאס דה סילבה, לירון זרקו, לירודיאו גונזלבאש; אלירן סיימון, בן לוז, קובי מויאל, גיא דיין; אבי קנפו, סמואל יבואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully