וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: בורדו ממשיכה במרדף אחר ליון

24.1.2008 / 23:44

גברה 0:1 על סט. אטיין והשיבה את הפער ל-3 נקודות. בספרד, ברצלונה ו-ויאריאל נפרדו ב-0:0 ברבע גמר הגביע, סנטאנדר-בילבאו 0:2

המחזור ה-22 בצרפת הושלם הערב (חמישי) עם המשחק שעימת בין השנייה בטבלה, בורדו, וסנט אטיין. הקבוצה מעיר היין אירחה את הירוקים באצטדיון 'שבאן דלמה' וסיימה עם 0:1 חשוב. הניצחון השיב את הפער מהמוליכה והאלופה, ליון, לשלוש נקודות, לאחר שזו גברה ביום רביעי על לוריין (0:2). עשר דקות בתוך המחצית השנייה כבש החלוץ הארגנטינאי פרננדו קבאנגי את שער הניצחון.

* לאציו אירחה את פיורנטינה באולימפיקו במשחק הראשון של שלב רבע הגמר וגברה עליה 1:2. את השערים לתכולים כבשו הבלם הסרבי אלכסנדר קולארוב (20) ו-ואלון בחראמי (21). ג'יאמפאולו פאציני צימק לוויולה בדקה ה-39.

ויאריאל-ברצלונה 0:0

הצוללת הצהובה אירחה במשחק הראשון של רבע גמר הגביע הספרדי את הבלאוגראנה באל מדריגל. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה במחצית הראשונה, כשכל קבוצה הגיעה למצב אחד קורץ. הנרי מן העבר האחד, ניהאט מן הצד השני. במחצית השנייה השתפר המשחק, בעיקר של הקטאלונים, אבל הם לא הצליחו להבקיע. עמוק בתוספת הזמן שלח ניהאט, החלוץ הטורקי, כדור חופשי אדיר מכ-30 מטרים. ויקטור ואלדס הדף מצוין. ויאריאל תצא כעת לקאמפ נואו בידיעה שתיקו עם שערים יעלה אותה על חשבונה של ברצלונה לשלב הבא.

ראסינג סנטאנדר-בילבאו 0:2

הקבוצה ממחוז קנטרבריה היא הפתעת העונה בליגה הספרדית ונראה שגם בגביע היא עושה חיל השנה. 74 דקות חלפו בטרם הצליחו הירוקים-לבנים להבקיע את שערו של ארנזוביה. אז כבש מוחמד צ'יטה את השער הראשון. רק ארבע דקות חלפו והחלוץ הפולני המצוין אבי סמולארק, שנכנס כמחליף חתם את תוצאת המשחק. אתלטיק בילבאו תארח בסן מאמס את הגומלין ותצטרך לעבוד קשה כדי להדיח את הקבוצה המצוינת של מרסליניו גארסיה טוראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully