וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר: ”זו הייתה הכנה טובה”

25.1.2008 / 9:59

פספסה הזדמנות לזכות בתואר גרנד סלאם ראשון בקריירה, כשנוצחה בגמר הזוגות יחד עם ויקטוריה אזרנקה 2:6, 6:1, 6:4 ע"י הבונדרנקות

זו הייתה יכולה להיות אחלה דרך לפתוח את השנה עבור שחר פאר. אחרי ההדחה המוקדמת בטורניר היחידות כבר בסיבוב השלישי, הטניסאית הבכירה התקדמה משלב לשלב בטורניר הזוגות יחד עם ויקטוריה אזרנקה, ועמדה בפני הזדמנות לזכות בתואר גרנד סלאם ראשון בקריירה, אך הצמד הישראלי-בלארוסי נכנע 2:6, 6:1, 6:4 לקתרינה ואלונה בונדרנקו האוקראיניות בגמר.

שבוע לפני משחקי גביע הפדרציה בארץ נגד רוסיה, קיבלנו הצצה אל משחק הזוגות של פאר, שהייתה טובה בעיקר במערכה השלישית, אך חלשה מאוד במערכה השנייה. הצמד האוקראיני שיתף פעולה בצורה כמעט מושלמת, למרות שהיה קרוב לאבד את יתרון 1:5 שהחזיק בו במערכה המכרעת, אך כך או כך האחיות בונדרנקו משלשלות לכיסן סכום של 446 אלף דולר, בעוד פאר וחברתה הבלארוסית יסתפקו ב-223 אלף.

המערכה הראשונה נפתחה עם הצהרת כוונות מצד פאר ואזרנקה, שהצליחו לשבור את האוקראיניות כבר במשחקון הראשון, שהסתיים "על האפס". אחרי ששמרו פאר ואזרנקה על משחקון ההגשה, אלונה וקתרינה זכו במשחקון הראשון וצימקו ל-2:1. בשלב הזה זכו פאר ובת זוגתה בשלושה משחקונים רצופים, והשיגו שתי שבירות נוספות. האחיות בונדרנקו עוד הצליחו לזכות במשחקון נוסף, אך במשחקון ההגשה של פאר היא סגרה את הסיפור וניצחה יחד עם אזרנקו את המערכה 2:6.

בפתיחת המערכה השנייה האוקראיניות היו דומיננטיות יותר, שמרו על ההגשה ושברו את פאר ובת זוגתה כדי לעלות ל-0:2. גם ההמשך לא נראה טוב יותר, כשהצמד ה"חצי הישראלי" התקשה בהגשות וגם המשחק ליד הרשת לא היה מהמשובחים בלשון המעטה. המשחקון היחיד שהסתיים בניצחון של פאר ואזרנקה היה עם ההגשות של הבלארוסית, אך זה לא הספיק כשהאוקראיניות ניצחו 1:6 במערכה.

המערכה המכרעת נפתחה עם הגשות של פאר, אך יכולת חלשה שלה איפשרה שבירה מצד האוקראיניות, מה שגרר את הטלת המחבט על ידי אזרנקה, שלא אהבה את איבוד המומנטום. נקודת מוצלחת של פאר במשחקון השני הביא את השבירה גם לצמד החצי ישראלי שהשווה ל-1:1. מספר טעויות רצופות של פאר ליד הרשת העניקו את השבירה השנייה של האוקראיניות במערכה, שעלו ל-1:2. בהמשך הגיעה שבירה נוספת, אחרי הגשות של פאר, והאוקראיניות עלו ל-1:4. ההגשות של אזרנקו הביאו למשחקון נוסף לצמד החצי ישראלי, ובהמשך שבירה צימקה ל-5:3. פאר עשתה עבודה יפה במשחקון התשיעי, אותו הגישה, ואחרי שכבר נראה היה שהמשחק אבוד, היא זכתה במשחקון נוסף, אך זה לא הספיק כשהאחיות לבית בונדרנקו השלימו את העבודה וניצחו 4:6.

"פתחנו טוב את המשחק, שיחקנו טוב, אבל אז הן העלו את הרמה ושיחקו באמת מצוין", אמרה שחר פאר בסיום, "היו לנו הזדמנויות, אבל לא ניצלנו אותן, וזה חבל. חזרנו למשחק בסיום, אבל לא הצלחנו להשוות".

"להגיע לגמר גראנד סלאם זה עדיין הישג יפה, ואני מקווה שזה יקרה שוב ביחידות. אני שמחה שיכולתי להישאר פה הכי מאוחר שיכולתי. היה חשוב לי להצליח בזוגות, אחרי האכזבה ביחידות. זו הייתה הכנה טובה לגביע הפדרציה, ועכשיו אני מקווה להמשיך את המומנטום מול רוסיה".

על הקהל הישראלי, שממלא את היציעים באוסטרליה במהלך האליפות, אמרה פאר: "היום הם היו קצת שקטים, אבל ברוב התחרות הם עודדו אותי ותמכו בי, זה רמז לי מה הולך להיות בארץ בגביע הפדרציה". פאר גם התייחסה לגמר הנשים מחר: "עם שראפובה תשחק כמו שהיא עד עכשיו, אין סיכוי שהיא תפסיד לאנה".

רגע לפני שפוגש יחד עם יוני ארליך את קלמנט ולודרה בגמר הזוגות, נפגש הבוקר אנדי רם, יחד עם בת זוגו נטלי דשי הצרפתייה, את הזוג ההודי סניה מירזה ומהאש בופאטי. ההודים לא התקשו לנצח במערכה הראשונה 4:6, ועוד פחות במערכה השנייה, כשניצחו 2:6, בדרך אל גמר הזוגות המעורבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully