וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אפריקה: ניגריה בצרות

25.1.2008 / 23:20

הסופר איגלס סיימו בתיקו 0:0 מול מאלי והם בסכנת הדחה מאליפות אפריקה. חוף השנהב כבר ברבע הגמר אחרי 1:4 קליל על בנין החלשה

ניגריה בצרות. הסופר איגלס סיימו הערב (שישי) בתיקו 0:0 מול מאלי, המשחק הראשון באליפות אפריקה בו לא נכבשו שערים, וכעת הם עם נקודה אחת משני משחקים. חוף השנהב ניצחה 1:4 את בנין והשלימה את עלייתה ואילו למאלי 4 נקודות. אם מאלי לא תפסיד לחוף השנהב במחזור האחרון בבית ג', משמעות הדבר היא שלא משנה מה ניגריה תעשה מול בנין, היא בחוץ.

חוף השנהב - בנין 1:4

עבור חוף השנהב, מלאת הכוכבים, המשחק הזה היה בבחינת אימון שחרור. למרות הבזקים פה ושם של חלוץ הלסינבורג השבדית, ראזק אומוטויוסי, בנין הציגה הגנה חלשה וחדירה והפילים דילגו לניצחון קליל אחרי המאמץ הגדול שהושקע בניצחון על ניגריה.

דידייה דרוגבה כבש את הראשון באחד על אחד עם השוער רק בדקה ה-40, אבל לאחר מכן הסכר נפרץ ובנין קרסה. השער השני כבר היה כמעט קל מדי. קולו טורה טייל ברחבה ללא הפרעה אחרי כדור קרן והעביר כדור רוחב, האח יאיא, שעמד מטר מהשער, רק דחק פנימה.

המחצית השנייה לא בישרה על רוחות חדשות. קאדר קייטה עשה את ה-0:3 בדקה ה-52 וארונה דינדאן הצטרף לחגיגה 10 דקות מאוחר יותר, כששניהם שוב כובשים שערים קלים בתוך הרחבה ולא נתקלים בהתנגדות ממשית של היריבה. בשלב הזה חוף השנהב פשוט הפסיקה לשחק, ויתרה כמעט לחלוטין על ניסיון לכבוש עוד שערים ועברה למנוחה. העונש, אם אפשר לקרוא לזה כך, הגיע בדקה ה-90, עם נגיחה מצוינת של אומוטויוסי, שצימקה את התוצאה ל-1:4 והעניקה שער שהגיע לחלוץ הנפלא, שספק אם יישאר בליגה השבדית עוד זמן רב.

ניגריה - מאלי 0:0

כמו למשחק מול חוף השנהב, ברטי פוגטס שוב העלה הרכב ניגרי סופר התקפי, עם ויקטור אובינה, פיטר אודמווינגי, איגביני יעקובו ואובפמי מרטינס, אבל המחיר של המאמן הגרמני היה מעט שחקנים במרכז המגרש, בו מאלי שלטה עם משחק מצוין של מומו סיסוקו והרבה פיזיות ודומיננטיות של סיידו קייטה וממדו דיארה.

המחצית הראשונה הייתה חלשה, כששתי הנבחרות מפחדות לספוג ומעדיפות שלא לקחת סיכונים. המחצית השנייה לעומת זאת, הייתה קצת יותר פוריה וסיידו קייטה סיכן את השער הניגרי פעמיים, אבל פעם אחת נבלם על ידי השוער אקנדה אג'ידה ובפעם השנייה על ידי המשקוף. מאלי המשיכה להחזיק יותר בכדור, אבל לא הגיעה למצבים טובים. ניגריה מנגד, התקשתה להתגבר על מרכז המגרש האימתני של מאלי ולהעביר את הכדור לכיוון הרחבה של ממדו סידיבה וכשהצליחה לעשות את זה לקראת הסיום, החלוצים שלה לא מצאו הזדמנות מספיק טובה לכיבוש.

מאלי כאמור זקוקה לתיקו ומעלה מול חוף השנהב כדי להבטיח את העלייה שלב לשלב הבא, אבל היא תילחם מול הפילים ללא ממדו דיארה, שספג כרטיס צהוב שני באליפות לקראת הסיום, דבר שמשמעותו השעיה מהמשחק הבא. ניגריה מצידה תתפלל לניצחון של חוף השנהב ובאותו זמן תצטרך להתרכז בלנצח את בנין. בינתיים היא ללא שער, כך שפשוט לא בטוח שזה יהיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully