וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: ניצחון דרמטי לרמת השרון על רמלה

24.1.2008 / 20:48

30 נקודות וסל ניצחון גדול של ג'יה פרקינס בשניות הסיום העניקו לסגנית האלופה ניצחון ביתי 85:86 על הדאבליסטית במשחק השלמה

הרבה זמן חיכו אליצור רמלה ואלקטרה רמת השרון למפגש הטעון ביניהן, שנדחה מהמחזור השביעי בעקבות זריקת החזיז במלחה לפני כשלושה חודשים. הערב (חמישי) שתי היריבות הגדולות של כדורסל הנשים נפגשו סוף סוף, וסיפקו לנו מנה גדושה של דרמה, בסיומה חגגו הבנות של אורנה אוסטפלד ניצחון ביתי חשוב עם 85:86 תודות לסל ניצחון של ג'יה פרקינס הנהדרת.

פרקינס פתחה את המשחק מצוין בסדרת סלים שהעלו את רמת השרון ליתרון, אבל דקות טובות של שי דורון עזרו לרמלה להישאר קרובה, וברבע השני הבנות של אלי רבי הצליחו לקחת את ההובלה והוליכו כבר 33:39, לפני שקאמבק של המקומיות הוריד אותן למחצית בפיגור 49:48 בלבד.

ברבע השלישי שוב נטלה רמת השרון את היתרון, אבל בסיום הרבע שוב הובילו האורחות 66:67. דקות הפתיחה של הרבע האחרון היו כולן של רמלה, שהובילה בבטחה 71:80 חמש דקות לפני הבאזר, אבל אז החלה פרקינס לצלוף, והובילה את החזרה של רמת השרון, עד שהתעלתה על עצמה בשניות הסיום, עם סל הניצחון הגדול חמש שניות לסיום, שקבע 85:86. דורון לקחה אחריות וניסתה לנצח את המשחק בשלשה נואשת בשניה האחרונה, אבל החטיאה ושלחה את בנות רמת השרון לחגוג.

ג'יה פרקינס נצצה אצל רמת השרון עם 30 נקודות, דיאנה ג'קסון סייעה עם 21 נקודות ו-10 ריבאונדים, דדה ויליפיץ' הוסיפה 17 נקודות ו-12 ריבאונדים. מישל סנואו קלע 22 נקודות והורידה 13 ריבאונדים לרמלה, שי דורון סיימה עם 21 נקודות, ג'קסלין ג'ונסון ושריל בייקר הוסיפו 17 כל אחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully