וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאזמטה סיכם לשלוש שנים וחצי

אריק רחמיאן

24.1.2008 / 20:30

לאחר שבמועדון הוחלט שלא להחזיר את ג'ורג' בה, סגרה מכבי נתניה עם החלוץ הקמרוני. קשר הנוער גיל בלומשטיין יצטרף לבנפיקה

החלוץ הקמרוני תיירי טאזמטה סיכם ביום חמישי בלילה את תנאיו במכבי נתניה לשלוש שנים וחצי. טאזמטה צפוי להגיע כבר בימים הקרובים לארץ על מנת לחתום על חוזהו. בכוונת הקבוצה שהחלוץ יעמוד לרשותו של המאמן ראובן עטר כבר במשחק החוץ בשבוע הבא נגד מכבי חיפה. החתמתו של טאזמטה משלימה "חוליית מחץ התקפית, שלא נראתה בשנים האחרונות", כך אומרים גורמים במועדון. כזכור, בימים האחרונים הוחתמו החלוץ פרנסיס קיויו והקשר חורחה קאבז'רו.

קדמה להחתמתו של טאזמטה, ההחלטה שלא להחזיר לסגל הקבוצה את החלוץ הצרפתי ג'ורג' בה. זאת לאחר התייעצות עם גורמים רפואיים, שבדקו את החלוץ והביעו חשש להישנות פציעה דומה שכזו גם בעתיד. בבדיקה התגלה כי לשחקן, שסבל מקרע בשריר הירך האחורי, קיימת עדיין צלקת קטנה, שעשויה להתאחות במהלך עשרת הימים הקרובים. מה שאומר שלמעשה הוא כשיר למשחק. אולם בנתניה, כאמור, לא רצו לקחת סיכון, זאת לאחר שהוחתם החלוץ פרנסיס קיויו.

על פי סוכנו דדה חדד, כבר בשבועות האחרונים קיבל בה מספר הצעות מקבוצות בארץ, אבל בשל התעניינותה החוזרת של נתניה, נידחו אותן הצעות. בה, שרצה מאוד לשוב לסגל, נשאר מחוץ למועדון וישוב בימים הקרובים למכורתו, אלא אם כן תימצא לו קבוצה אחרת בארץ: "רציתי מאוד לשחק בנתניה. כשקיבלתי את הטלפון עם ההודעה לבוא לארץ ולחתום, עשיתי זאת בבטחה. כעת, אני מאוד מאוכזב, אבל זה הכדורגל וממשיכים הלאה".

צמד הנבחנים, אנטוניו נהלקו מדרום אפריקה והקשר הקונגולזי נסימבה מוקאנו, שוחררו, לאחר שלא הרשימו באימונים. בינתיים, ממשיך להיבחן בקבוצה חלוץ מדרום אפריקה אנטוניו ניקוסיאנטיס. אלא שגם הוא לא הותיר רושם טוב ונראה כי ישוחרר בימים הקרובים.

נתניה ממשיכה בהכנותיה לקראת המשחק ביום ראשון מול מכבי תל אביב. בצוות המקצועי אמרו: "זה משחק חשוב מאוד. אנו חייבים להשאיר את הנקודות בקופסא כדי להמשיך ולהוות גורם בצמרת". באימון השתתף, לראשונה, החלוץ פרנסיס קיויו. בקבוצה מדברים על שחקן ברמה גבוהה. קיויו צפוי לשחק נגד מכבי תל אביב, לאחר שחוזהו יופקד בבקרת התקציבים ושחרורו הבינלאומי יגיע במועד.

קשר קבוצת הנוער גיל בלומשטיין, שהיה תחת מעקב ממושך של קבוצת בנפיקה ליסבון, יצא הלילה לסכם את תנאיו בקבוצה הפורטוגלית ולהצטרף לשורותיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully