וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גזרו שתיקה

24.1.2008 / 20:17

מכבי תל אביב ייבשה עיתונאים בערב ראיונות של הקבוצה, והכתבים, בצעד נדיר, עשו יד אחת נגד המועדון. הראיונות נדחו לשבת

כל מי שמכיר את עיתונות הספורט בארץ, בעיקר בעידן האינטרנט, התוודע לתחרותיות המטורפת ולאגרסיביות שנובעת מהרצון להיות ראשונים. ביום חמישי הוכיחו העיתונאים כי כשרוצים, אפשר להיות קולגיאליים, וכי הכוח שלהם גדול יותר כשהם פועלים יחדיו.

ביום רביעי שלח מועדון הכדורגל של מכבי תל אביב הודעת טקסט לכתבים, לפיה ביום חמישי ב-18:45 ייערך יום ראיונות עם מספר משחקני הקבוצה. מדובר בנוהל רגיל, שבו אחת לשבוע, לפני או לאחר אסיפת הקבוצה, מוקדשות מספר דקות לשאלות התקשורת. השחקנים נכנסו ב-18:30 לאסיפה שהתארכה אל מעבר למועד שנקבע.

במקום נכחו כתבים של וואלה!, ONE, ערוץ הספורט, YNET, NRG ומעריב. הכתבים ניסו לברר מתי ייצאו השחקנים, ומשראו שהם ממשיכים להתעכב, שלחו הודעת טקסט מרוכזת למועדון, ובה הודיעו כי הם מוותרים על יום הראיונות. בסופו של דבר יצא השחקן יוסי שבחון אל התקשורת, אולם העיתונאים כבר הודיעו כי לא יראיינוהו.

לאחר הבהרות שערכה מכבי תל אביב עם העיתונאים, הוסכם כי יום הראיונות ייערך בשבת בבוקר, במהלך אימון נוסף של הקבוצה. אחד העיתונאים אמר לוואלה! ספורט: "אנחנו מצפים שיכבדו אותנו ואם יש איחור, רצוי שלפחות שיודיעו לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully