וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: כל הכרטיסים למשחק מול חיפה נמכרו

יצחק סולומון

24.1.2008 / 17:04

העיר הצפונית בטירוף לקראת משחק הצמרת מול הקבוצה מהכרמל בשבת: "אם היציע החדש היה מוכן, היינו מוכרים גם6,000 כרטיסים

היסטוריה והיסטריה בקריית שמונה. פעם ראשונה בתולדות המועדון, ש- 48 שעות לפני משחק ליגה, נמכרו כל 2200 הכרטיסים שהופצו לאוהדי הקריה. המשחק מול מכבי חיפה בשבת שובר כל שיאים, עורר התעניינות רבה בעיר, ולכן החליטו בקבוצה לצאת במכירת כרטיסים מוקדמת כבר ביום שלישי. תוך 48 שעות נחטפו כל הכרטיסים כלחמניות טריות.

הנהלת הקבוצה יצאה בקריאה לקהל הרחב לא להגיע למגרש בשבת, כדי למנוע יצירת עומס מיותר ובעיות בטיחותיות. בהנהלה ביקשו מהאוהדים שברשותם כרטיסים להקדים ולהגיע למגרש כדי למנוע לחץ בשערים.

מסתבר שגם מזג האוויר הקר והסגרירי שאמור להיות בשבת על פי התחזיות, לא מרתיע את האוהדים. בהנהלה אומרים: "אם היציע החדש היה מוכן, לא הייתה לנו בעיה למלא את המגרש ב- 6000 צופים". 400 כרטיסים נוספים נשלחו לאוהדי מכבי חיפה. אוהדים מקריית שמונה בדקו אפשרות לרכוש כרטיסים למשחק בחיפה, על חשבון ההקצבות של אוהדי מכבי חיפה, אולם גם שם נחטפו כל הכרטיסים.

באימון הערב היום (חמישי) נעדר רק הבלם המחליף יוסי ביטון. מלבדו יעמוד לרשות המאמן רן בן שמעון סגל מלא, כולל המגן עמיר נוסבאום, שבשבוע שעבר לא שיחק במשחק התיקו מול מכבי תל אביב בגלל כרטיסים צהובים.

הקפטן יניב לביא: "יש אווירה מטורפת בעיר. כולם בשיגעון, מדברים רק על מכבי חיפה. זה קרב צמרת לכל דבר, ונקווה לעבור אותו בשלום". אגב, הפסד הליגה האחרון של קריית שמונה היה בסבוב הקודם, מול מכבי חיפה בקריית אליעזר. מאז הקריה לא הפסידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully