וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור בוזגלו נשאר בבני סכנין

המו”מ עם מכבי חיפה פוצץ עקב מחלוקת כספית. שחר: "החלטתי להמתין עד סוף העונה". אלישע לוי: "הסיפור בא מאבא שלו, שמח שהוא נשאר"

בתום פגישה שנערכה היום (חמישי) בין נציגו של קשר בני סכנין מאור בוזגלו לבין נציגה של מכבי חיפה, עורך דין אודי שוחטוביץ', הוחלט כי בוזגלו לא יעבור למכבי חיפה בשלב זה. הסיבה לפיצוץ במשא ומתן נבעה מפערים כספיים בין הצדדים.

במכבי חיפה מבקרים בצורה חריפה את אנשי סכנין על הסחבת במשא ומתן וטוענים כי היו"ר מאזן גנאים "לא רצה שמאור יעבור לחיפה". בסביבתו של בוזגלו טוענים כי השחקן שוקל כעת אופציות אחרות. אביו של הקשר, יעקב, אמר בימים האחרונים כי "אם מאור לא יעבור במהלך חלון ההעברות למכבי חיפה הוא לא ישחק בה גם בעונה הבאה".

"לאחר ששקלתי את כל ההיבטים בחזרתו המוקדמת של מאור בוזגלו למכבי חיפה, החלטתי להמתין עד סוף העונה עת תסתיים תקופת השאלתו לסכנין וחזרתו לחיפה", אמר נשיא המועדון יעקב שחר לאתר הרשמי של הקבוצה. "אנו מאחלים למאור שימשיך להצטיין בקבוצתו".

בצד של סכנין לא אהבו את העובדה שחיפה עיכבה את תשובתה בנוגע למעברו של מאור מליקסון אליה. יחד עם זאת נראה כי זו לא הסיבה שבגינה בסכנין, החליטו בסופו של דבר להשאיר את בוזגלו בקבוצה.

"אמרתי לאורך כל הדרך הדרך שאני רוצה שמאור יישאר בבני סכנין, ואני שמח שזה קורה", אמר המאמן אלישע לוי, בעקבות ההתפתחויות שהביאו לכך שהכוכב הצעיר יסיים את העונה בקבוצה.

"אמרתי שלא אחזיק אף אחד בכוח", המשיך לוי. "הסיפור הזה בא מהצד של האבא שלו, שאמר שהוא רוצה לממש הזדמנות במכבי חיפה". לוי לא אוהב לשמוע שאומרים שסכנין למעשה לא הייתה צד בעניין, והכל היה תלוי במכבי חיפה ובשחקן עצמו, למרות שיש לבוזגלו חוזה עד סיום העונה. "אנחנו אלה שנתנו לו את האור הירוק לנהל משא ומתן, אבל לאורך כל הדרך הייתה לנו זכות המילה האחרונה. גם אם היה מגיע להבנות עם חיפה, יכולנו להטיל וטו. גם מאזן וגם אני עושים מה שטוב לבני סכנין בלבד".

קפטן בני סכנין מאיר כהן: "אני שמח שכל הסיפור הזה הסתיים. כל המריחה הזו לא התאימה לא לנו, לא למכבי חיפה ולא לשחקן. אני מקווה שכעת מאור יהיה כל כולו בסכנין, ויסיים את העונה בצורה מכובדת, כפי שהתחיל אותה. מאור הוא חבר טוב, ואישית המלצתי לו לא לעזוב את הבית החם של סכנין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully