וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שום: "פתאום כולם יוצאים מהחורים"

אורי שלו

24.1.2008 / 17:42

מאמן האלופה, יצחק שום התייחס לביקורת שספג לאחר ההפסד 3:0 לשחטאר דונייצק. "אחרי הפסד אחד, כל אחד אומר לי באיזה הרכב לעלות"

יצחק שום לא נראה מתוסכל במיוחד אתמול (רביעי) לאחר הפסד קבוצתו 3:0 לשחטאר דונייצק במסגרת טורניר הערוץ הרוסי הראשון, ולא הבין מדוע תוקפים האוהדים והתקשורת את קבוצתו רק בגלל משחק אחד, שאפילו אינו משחק ליגה. "אחרי הפסד אחד לאחר שישה עשר משחקים פתאום כולם יצאו מהחורים. כל אחד אומר לי באיזה הרכב לעלות ומה אני צריך לעשות", אמר שום. "מסתבר שכל אחד יכול לעשות את העבודה שלי".

שום המשיך וציין כי עד כה, בית"ר הראתה יכולת גבוהה, ואף הגדיל והוסיף כי: "אפילו לינייטד וארסנל ממוצע הבקעות כמו שלנו". המאמן אמר כי המשימה שלו כמאמן האלופה קשה, בעיקר נוכח העובדה שכל הליגה מחפשת לנצח את קבוצתו. "כל הקבוצות שמשחקות נגד בית"ר עולות עם מוטיבציה גבוהה יותר. אם הן היו עולות ככה בשאר המשחקים התוצאות בליגה היו שונות".

מאמן האלופה לא הסתיר את חוסר שביעות רצונו מקיום הטורניר באמצע העונה, אבל אחת ההזדמנויות שקיבל שום, היתה האפשרות לתרגל לראשונה את החחתמה החדשה שלו, ויזה, שקיבל דקות ראשונות במדי הקבוצה. ייקחו לו עוד שבועיים שלושה להתאקלם. כשרומולו הגיע אמרו לשלוח אותו הביתה. ויזה עוד יהיה שחקן טוב לבית"ר". שמעון גרשון חזר היום לאימונים לאחר יומיים של מחלה, ועם אריק בנאדו שמסיים עונש השעייה, שום ייאלץ להחליט בין שלושה בלמים. גם ויסה מועמד להרכב במשחק הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully