וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלמנטה לנבחרת איראן, בארלי לסקוטלנד

24.1.2008 / 16:22

המאמן הספרדי, שאימן את סרביה וספרד, אמר כי העיסקה עוד לא סגורה. מנג'ר סאות'המפטון יחליף את אלכס מקליש שהתפטר לפני כחודשיים

באליפות אפריקה הנוכחית אולי לא תראו את איראן, אבל לפחות ברמת השמות שעולים שם כמועמדים לאימון, הרי שנבחרתו של מחמוד אחמדיניג'אד עומדת בקו אחד עם הנבחרות הגדולות בעולם. אם בתחילת השבוע דווח כי האיראנים רוצים את לותר מתיאוס הגרמני, הרי שהיום (חמישי) נמסר כי אימפריית הגרעין סיכמה עם מאמן נבחרות ספרד וסרביה לשעבר, חאבייר קלמנטה הספרדי.

"איראן רוצה שאהיה המאמן שלה", אמר קלמנטה. "דיברנו והם הציעו לי את המשרה. אם אני אקבל אותה או לא תלוי בנסיעה שלי לשם בשבוע הבא". הספרדי אמר שלמרות שהתנאים כבר סוכמו, שום דבר עוד לא נחתם סופית. "ההצעה היא שאוביל את הנבחרת במקודמות המונדיאל הבא, אבל אם לא אוהב את הארגון, את סגנון החיים או את התכנון שלהם לגבי הנבחרת, לא אקח את העבודה".

להבדיל ממתיאוס, שמועמדותו לא היתה רצינית במיוחד, הרי שקלמנטה שוקל את ההצעה ברצינות רבה. "מאמן לאומי היא עבודה חשובה מאוד. אם אקח את העבודה, אמשיך לעבוד באותו אופן בו עבדתי כשאימנתי את נבחרת סרביה, אז התגוררתי בספרד. אם אאמן את איראן, אגור ספרד, ואסע לאיראן למטרות כדורגל ואימון בלבד". האיראנים בוודאי לא ירצו שההישגים של הנבחרת יהיו דומים לאלו של סרביה כשקלמנטה אימן אותם, אז הסרבים לא הצליחו להעפיל לאליפות אירופה שתתקיים השנה. מההתאחדות האיראנית נמסר שהוחזה כבר נחתם עם המאמן: "חוזה לשלוש שנים נחתם עם קלמנטה הבוקר בספרד".

בארלי סיכם בנבחרת סקוטלנד

התאחדות הכדורגל הסקוטית חשפה ביום חמישי כי המנג'ר הבא של הנבחרת יהיה ג'ורג' בארלי, 51. מנג'ר סאות'המפטון סיכם לחוזה של ארבע שנים וחצי. לפני שהיא גונבת את המנג'ר תצטרך ההתאחדות הסקוטית לפצות את הקבוצה מליגת המשנה האנגלית.

כמעט חודשיים חלפו מאז התפטר המנג'ר הקודם אלכס מקליש, שכמעט הצליח לעשות את הבלתי ייאמן ולהוביל את הנבחרת לאליפות אירופה, אך לבסוף כשל מול נבחרות צרפת ואיטליה. מקליש החליף בברמינגהאם את סטיב ברוס.

"להיות המנג'ר של הנבחרת זה כבוד גדול עבורי", אמר בארלי. למנג'ר החדש יהיה פרק זמן של כשבעה חודשים להתכונן לקמפיין הבא - מוקדמות מונדיאל 2010, שייערך בדרום אפריקה. סקוטלנד לא העפילה לטורניר גדול מאז המונדיאל בצרפת ב-1998.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully