וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחיפה טוענים: "בסכנין מנסים לטרפד עסקת בוזגלו"

24.1.2008 / 14:20

במועדון קיימת התחושה כי האדומים עושים הכל למנוע מהקשר לעזוב. רוני לוי על לימה: "שחקן מאוד איכותי שיכול לעזור לנו". אפק להרכב

במכבי חיפה הביעו הבוקר (חמישי) אי שביעות רצון מהתנהלותה של בני סכנין בכל הנוגע לסאגת מאור בוזגלו. בסכנין הודיעו הבוקר כי לנוכח העובדה שבחיפה לא זימנו אותם לפגישה, סוגיית מעברו של בוזגלו ירדה מהפרק בשלב זה. בחיפה טוענים כי הסיכום בין הצדדים הוא אחר, וכי רק לאחר הפגישה בין עו"ד אודי שוחטוביץ' לבין פרקליטו של השחקן, צ'רלי בוזגלו, נקבעה להיערך השיחה המכרעת. "סכנין כנראה מנסה לטרפד את עסקת בוזגלו", הסביר גורם בחיפה. "פעם הם מוכנים להיפגש, ופעם הם משדרים מסר כאילו אנחנו לא רציניים".

בלי קשר לדברים, הבוקר שוחח המנכ"ל איתמר צ'יזיק עם גנאים והבהיר לו את עמדת המועדון. חיפה רוצה את בוזגלו, אבל הפגישה עם גנאים תתקיים רק לאחר שיושג סיכום עם השחקן. אם יושג סיכום כזה, ישוחח צ'יזיק עם תומר חמד ומאור מליקסון על מנת לשמוע את עמדתם בנוגע למעבר אפשרי לסכנין, והמסקנות יועברו לגנאים. בחיפה יציעו גם פיצוי כספי בנוסף לשני השחקנים. בחיפה העריכו הבוקר כי אם העסקה תצא לפועל, מליקסון יישאר בקבוצה ורק חמד יעבור לסכנין, בנוסף לפיצוי כספי. "מליקסון חשוב מאוד לעומק בספסל של רוני", הסבירו.

מוקדם יותר הבוקר, נערך אימון מכבי חיפה, במהלכו התבטא המאמן רוני לוי בנוגע לסיכום שהושג עם הקשר האחורי רנה לימה. "מדובר בשחקן שאני עוקב אחריו כבר מספר שנים", אמר המאמן. "הוא משחק בקבוצה גדולה כמו ריבר פלייט, שחקן שהיה שייך לסגל נבחרת ארגנטינה עד גיל 21, שחקן מאוד איכותי שיכול לעזור לנו". על סאגת בוזגלו, שבמידה ויצטרף עשוי עוד יותר להקשות על קביעת ההרכב אמר: "יש לנו עוד דרך ארוכה, אנחנו עדיין במחצית העונה. לשחקנים טובים תמיד יש מקום ביחד".

הקשר עומרי אפק אמר: "לפעמים, כשיש עודף שחקנים, זה לא הכי טוב. אם למכבי חיפה מגיעים עוד שחקן או שניים טובים זה יכול לתרום כי יש לנו עוד מטרות העונה. לפעמים צריך לעשות רוטציה".

לקראת המשחק מול קריית שמונה, לוי תרגל את ההרכב. גוסטבו בוקולי וג'ובאני רוסו שוב תורגלו בהרכב הראשון, בירם כיאל צפוי לפתוח על הספסל. עומרי אפק וליאור רפאלוב צפויים להמשיך בהרכב הפותח, רנאטו וקטן בחוד. לאחר הצטרפותו של לימה, צפויה התחרות רק לגבור. נראה כי בוקולי ולימה ישחקו יחד בקישור האחורי, כיאל יחכה להזדמנות מהספסל ושלומי חנוכה הצעיר עשוי להישאר מחוץ לסגל. אתמול העריכו בחיפה שיתכן ויושאל לקבוצה מהליגה הלאומית. הפועל חיפה היא אחת המועמדות לקלוט אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully