וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובזילר: "השמיים הם הגבול נגד רוסיה"

24.1.2008 / 12:16

נבחרת הפדרציה ערכה מסיבת עיתונאים, וציפי אובזילר גילתה אופטימיות רבה. עודד יעקב: "נקווה שהקהל יעשה לשראפובה מה שעשה לגונזאלס"

"אנחנו מבחינתנו עושות את כל ההכנות בצורה הטובה ביותר כדי להגיע ולתת את המקסימום", כך אמרה ציפי אובזילר במסיבת העיתונאים של נבחרת הפדרציה לקראת ההתמודדות בסוף השבוע הבא מול מחזיקת הגביע, רוסיה. "השמיים הם הגבול, שיחקנו נגד רוסיה לפני עשר שנים בערך, אבל הפעם זה אחרת".

מסיבת העיתונאים התקיימה במלון דניאל, הרצליה, והשתתפו בה שלוש טניסאיות מבין הארבע המשתייכות לסגל, אובזילר, ושתי הצעירות, יוליה גלושקו וקרן שלמה. שחר פאר שעדיין נמצאת באוסטרליה תצטרף לנבחרת עם סיום הטורניר.

ביום ראשון הבא תגיע הנבחרת הרוסית לארץ, כאשר בראשן הכוכבת מריה שראפובה שהעפילה הלילה לגמר באוסטרליה עם ניצחון מרשים נוסף על ילנה ינקוביץ', ותצטרף לנבחרת לכל המאוחר ביום שני. יחד עם שראפובה יגיעו גם אנה צ'קבטדזה, דינארה סאפינה, ילנה ליחובצבה ואלנה וסנינה.

אובזילר הוסיפה במסיבת העיתונאים: "לפני כל גביע הפדרציה ההרגשה היא מיוחדת מאוד. מן הסתם מגיל 10 רק צפיתי בהתמודדויות והייתי בתור קהל, והפעם אני גאה ושמחה מאוד להיות שחקנית. זו ההתמודדות ה-15 שלי בגביע הפדרציה, וכמו לפני כל מפגש כזה ההתרגשות גדולה. עוד לא שיחקתי נגד שראפובה או צ'קבטדזה, אבל עשיתי תקופת הכנה טובה בסוף השנה. זה נכון שלא היו לי הגרלות קלות השנה, אבל ראיתי את הקלטת מול דמנטייבה במלבורן, ויש הרבה דברים שהצלחתי לשפר משם".

יעקב: "מקווה שנרגיש היטב את הקהל"

באיצטדיון ברמת השרון יהיו שטחים סטריליים שיאפשרו חציצה בין הקהל לשחקניות. באיצטדיון עצמו תושלם מחר הקמתו של יציע חדש המכיל 936 מקומות, כשנוספו גם 1,800 כיסאות, ובסך הכל יהיו 5,500 מקומות למשחקים.

עד כה נכנס לקופת האיגוד סכום של 600 אלף ש"ח ממכירת הכרטיסים, כאשר הצפי הוא שלא יידרש לפתוח את הקופות בימי המשחקים. במידה וסוף השבוע יהיה גשום, נקנו מראש מפוחים לטובת ייבוש המשטח, וגם אם יהיו דחיות של משחקים, ההתאחדות הבינלאומית מאפשרת יום משחקים נוסף. במקרה קיצוני של רצף ימים גשומים, מצב שלא יאפשר את קיום המשחקים, נראה שהם יועברו לבאר שבע.

קפטן הנבחרת, עודד יעקב, דיבר על העדיפות של הרוסיות, אך הדגיש כי הבנות שלו יידרשו למאמץ מלחמתי מצד הקהל במשך ימי התחרות, שיתפרסו על פני יומיים (שבת וראשון): "אנחנו מחכים לקהל בכיליון עיניים, יצא לנו לראות מה הגברים חוו מהקהל, ולנו זה יהיה קצת זר. החיבור אחרי כמה דקות יהיה מדהים, לדעתי, כך שנוכל להרגיש את המרכיב הנוסף של הנבחרת הזו".

על היריבה אמר יעקב: "מבחינת הנבחרת הרוסית, ברור לנו שמגיעה לכאן הנבחרת החזקה ביותר בעולם, הן זכו בגביע הפדרציה, ומיותר לציין את ההישגים של השחקניות הרוסיות, שכן הן בצמרת העולמית. זה ברור שאנחנו מגיעים כאנדר דוג, אם זה בדירוגים ותוצאות בגראנד סלאם. יחד עם זאת, זה לא אומר שאנחנו הולכים להיות אוויר. אנחנו באים עם הרבה אמונה, תעוזה ואומץ. ראינו מה הקהל עשה לפרננדו גונזאלס, אנחנו מקווים שהוא יעשה אותו דבר לשראפובה".

על היכולת של שחר פאר, שנכשלה ביחידות באוסטרליה, אך מצליחה בזוגות, אמר: "שחר אולי לא הצליחה ביחידים, אבל היא הוכיחה שהיא יכולה להרים את הראש, וזה יגרום לה להגיע למפגש בהרגשה מצוינת. בשני הסיבובים הראשונים במלבורן היא שיחקה טוב ולא צריך להשליך מהמשחק נגד דמנטייבה, אלא להסתכל על התקופה הכללית".

ביום שלישי יתקיימו מסיבות העיתונאים של שתי הנבחרות וביום חמישי בערב תערך הגרלת סדר המשחקים במלון דניאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully