וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוני ארליך: "חיכינו לזה כל החיים"

24.1.2008 / 7:19

יוני ארליך מאושר אחרי שהצמד הישראלי קבע היסטוריה והעפיל לגמר אליפות אוסטרליה בזוגות. הישראלים ניצחו בחצי הגמר 4:6, 4:6 את בופאתי ונואלס

אנדי רם ויוני ארליך, שלא עברו את שמינית גמר טורניר הזוגות באוסטרליה עד השנה, עלו הבוקר (חמישי) להופעה היסטורית בחצי הגמר מול הצמד המדורג 6, מאהש בופאתי ההודי ומארק נואלס מהבהאמאס. הצמד הישראלי ניצח 4:6, 4:6 ורשם הישג שיא בקריירה כשהעפיל לגמר טורניר גראנד סלאם. ארליך ורם (6 בטורניר) יתמודדו בגמר נגד ארנו קלמון ומיכאל לודרה הצרפתים (7 בטורניר).

נואלס נהג לשחק בשנים האחרונות עם דניאל נסטור הקנדי, והשניים ניצחו את ארליך ורם בחצי גמר ווימבלדון בזמנו. השנה הוא הצטוות לבופאתי, שנחשב לעוד אחד משחקני הזוגות המובילים בעולם. שבירה מוקדמת איפשרה לצמד הישראלי להוליך לאורך המערכה הראשונה. רם וארליך שמרו על ההגשה, ואייס של ארליך בפתיחת המשחקון העשירי סימן את הדרך לניצחון 4:6 במערכה הראשונה.

בופאתי הגיש בפתח המערכה השנייה, וההודי יחד עם חברו מהבהאמאס ניצחו את המשחקון הראשון על האפס. הזוגות שמרו על ההגשה עד שארליך ורם השיגו שבירה במשחקון החמישי והמשיכו ל-2:4. אף צמד לא השיג שבירה נוספת, ובמשחקון העשירי אנדי רם הגיש לניצחון 4:6 במערכה ובמשחק. היסטוריה לצמד הישראלי שרשם הופעה ראשונה בטורניר גמר סלאם בגמר הזוגות.

הישראלים יתמודדו על התואר מול ארנו קלמון ומיכאל לודרה הצרפתים (7 בטורניר), לאחר שאלו ניצחו בחצי הגמר השני את הצמד הדרום אפריקאי המפתיע ווסלי מודי וג'ף קוצי 3:6, 6:7 (9:11).

שחר פאר וויקטוריה אזרנקה הבלארוסית כבר עלו לגמר טורניר הזוגות לנשים, שם הן תתמודדנה נגד האוקראיניות אלונה וקתרינה בונדרנקו. האוקראיניות ניצחו בחצי הגמר את צמד הספרדיות אנאבל מדינה גאריגס ווירג'יניה ראונו פסקאל (10 בטורניר) בתוצאה 2:6, 4:6.

בטורניר הזוגות המעורבים, יוני ארליך וצ'יה ג'ונג צ'ואנג הטיוואנית (6 בטורניר) התמודדו ברבע הגמר נגד ז'י יאן הסינית ואותו מארק נואלס מהבהאמאס (3 בטורניר), אך הודחו לאחר שנוצחו 6:4, 6:4. אנדי רם ונטלי דשי הצרפתיה (8 בטורניר) כבר עלו לחצי הגמר, שם יתמודדו מול הצמד ההודי מאהש בופאתי וסאניה מירזה.

ארליך: "אני עוד לא מעכל את זה" (פז חסדאי, הארץ)

יוני ארליך ואנדי רם לא הסתירו את התרגשותם מההישג הגדול שלהם, אחרי שניצחו את מאהש בופאתי מארק נואלס בחצי הגמר. "כרגע אני יותר תשוש מאשר שמח", אמר יוני ארליך בסיום, חיוך על פניו. "זה באמת רגע מרגש. זו הרגשה נהדרת, אני עוד לא מעכל את זה. חיכינו לזה כל החיים, והרגע הזה הגיע".

אנדי רם התייחס להצלחת השניים בזוגות ולעלייתה של שחר פאר לגמר זוגות הנשים: "מדהים מה שקורה פה. לא האמנו אחד יגיע לגמר, עכשיו אנחנו שלושה. אני ויוני משחקים בטופ 10 כבר כמה שנים, והמטרה הברורה שלנו היתה לקחת טורניר גראנד סלאם. עבדנו קשה בשביל הרגע הזה. לא חווים הרבה רגעים כאלה במהלך הקריירה". רם התייחס לגמר הצפוי לשניים: "מחר יש יום חופשי, למרות שאני מזחק גם בזוגות מעורבים, ומנצל את היום הזה כדי להירגע קצת. הערב נחגוג, אבל לשבת נגיע מאוד מפוקסים". לכתבים הזרים אמר רם ש"יש עכשיו טירוף בישראל, כולם שם מדברים על טניס. עוד מעט יש גביע דיוויס מול שבדיה, רוסיה באה לפדרציה, ואלו רגעים יפים לטניס הישראלי ולספורט הישראלי".

ארליך הוסיף לגבי המשחק: "היה לנו חשוב לפתוח את המשחק בטרוף. ידענו שאתמול היריבים שיחקו עד מאוחר בלילה. התחלנו חזק מאוד, זו היתה המטרה שלנו. לא נתנו להם לפתוח לנשום. במערכה השנייה הם כבר נכנסו למשחק, אבל הפתיחה הטובה שלנו הוציאה להם את הרוח מהמפרשים. דיברנו על זה בתחילת העונה, שהשנה אנחנו חייבים להיות יותר רעים על המגרש. היה משחק קשה, והוא היה יכול להשתנות לשני הכיוונים. אבל התעלנו על עצמנו, לקחנו לקחנו את הנקודות הגדולות, אנדי סגר את המשחק מצוין, ולא נתנו להם צ'אנסים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully