וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם גרנט: "זה היה מבחן של אופי"

24.1.2008 / 11:23

שפע של מחמאות היו בצ'לסי אחרי ההעפלה לגמר גביע הליגה, בעיקר מאברהם גרנט. ג'ו קול, שכבש: "אני מאושר להיות חלק מהקבוצה הזו"

אברהם גרנט בדרך לתואר הראשון שלו כמאמן צ'לסי? אחרי הניצחון אמש (רביעי) על אברטון 0:1 בחצי גמר גביע הליגה, נראה שבהחלט זהו הכיוון. הכחולים ישובו לוומבלי וישחקו מול טוטנהאם, והחזרה לאיצטדיון הלאומי גרמה לג'ו קול לא מעט חיוכים.

"זה נהדר לחזור לוומבלי", אמר האנגלי הבינלאומי, שהכריע את ההתמודדות עם שער בדקה ה-69. "זו תחרות מצוינת, וזו הזדמנות נהדרת לזכות בתואר, ואנחנו מאושרים. אברטון קבוצה מעולה ומגיע להם כל הכבוד מכיוון שהם תמיד נותנים נגדנו משחק מצוין, אבל אנחנו רצינו לנצח והראינו את זה לאוהדים. היו לנו שלושה משחקי חוץ השבוע, וזו הייתה הדרך שלנו לגמול להם".

הניצחון על אברטון היה גם מרענן בהיבט של ניצחון בנוק-אאוט, אחרי מספר משחקים בהם הקבוצה סיימה כשידה על התחתונה. "היינו כבר בסיום של כמה משחקי חצי גמר רעים בליברפול, כך שזה נהדר לנצח הפעם", הוסיף קול. "היינו תחת לחץ, אבל נדבקנו יחד מלמטה עד למעלה. כולם הגנו ותקפו יחד, ואני מאושר להיות חלק מהקבוצה הזו".

גם המאמן הישראלי שלו, אברהם גרנט, שפע בחיוכים עם סיום המשחק. "אני חושב שזה היה מבחן מצוין של אופי, השחקנים והצוות עשו עבודה מצוינת. ניצחנו כל כך הרבה משחקים, ואפילו היום היינו חסרים שחקנים. אנחנו צריכים לשחק יותר טקטי, אבל שיחקנו טוב היום".

כאשר נשאל גרנט אם הוא הופתע שצ'לסי נותרה בסטנדרטים הגבוהים של המשחק למרות היעדרויות רבות, הוא אמר: "אני סומך על הסגל הזה. יש לנו סגל נהדר, זה לא רק השחקנים האפריקאים. זה לא פשוט למצוא מחליפים שיתאימו למשחק שלנו. אנחנו צריכים שחקנים עם אופי, ומה שהם עשו היום היה מדהים".

רוב המחמאות של גרנט הלכו, איך לא, לשוער ולכובש השער. "זה היה שער נחמד עבורינו. פלורנט מאלודה נתן אסיסט מצוין והייתה שם תנועה מצוינת. צ'ך הוא שוער מצוין ובחור נחמד. הוא עשה את העבודה שלו טוב ברוב הזמן. הוא עשה מספר טעויות לפני כמה שבועות, אבל זה קורה לכל אחד, והוא שוער מצוין".

לסיכום, גרנט סיפר כי הוא לא מתכוון לעצור, כצפוי, ומתכנן ללכת על כל הקופה: "זה לא התואר הכי חשוב, אבל אנחנו נעשה הכל כדי לזכות בכל תואר. אנחנו רוצים לנצח בכל משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully