וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון תוקף את ראשי ליברפול

24.1.2008 / 10:45

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד טוען כי לצמד הבעלים אין טיפת 'קלאס'. עמנואל אדבאיור גער בבנדטנר: "הסיבה היחידה שאני משחק זה בגלל שאתה חרא"

את זה שלסר אלכס פרגוסון יש פה גדול ידענו. הפעם, מרשה לעצמו המנג'ר של מנצ'סטר יונייטד לצאת חוצץ נגד צמד הבעלים של ליברפול. במקביל, פרגוסון יוצא להגנתו של המנג'ר הספרדי רפא בניטז וטוען כי ג'ורג' ג'ילט וטום היקס נעדרים טיפת 'קלאס', כך להגדרתו.

הסקוטי התייחס לעובדה כי השניים פנו, מאחורי גבו של רפא בניטז, לפני זמן לא רב ליורגן קלינסמן. "זה היה דבר רע עבור ליברפול. פנייה כזאת יכולה להכעיס מאוד מנג'ר מכהן". פרגי טען לחפותו של בניטז: "כאשר אתה מנג'ר, ישנם הרבה רגעים בהם אתה מרגיש לבד. אנשים לא דופקים על הדלת, מכיוון שהם חושבים שאתה מאוד עסוק, כאשר אתה בעצם לא עושה כמעט כלום. ייאמר לזכותו של רפא , שהוא נראה אדם מאוד עקשן. הוא יכול לשים את רגשותיו בצד, בשונה לדוגמא ממרטין יול".

ההפסד המסריח של ארסנל

העניינים בארסנל מתחילים להיראות אחרת, קצת אחרי שמנצ'סטר יונייטד החליפה איתה מקומות, והרבה בעקבות התבוסה בגביע הליגה לטוטנהאם 5:1. רק לפני חודש הפרשנים דיברו על כך שאולי הפעם התותחנים יגלו יציבות ויילכו עד הסוף, אבל בשלב הזה נראה שמשהו במרקם החברתי השתבש, כשעדות לכך אפשר לראות מחילופי הדברים בין שניים מהשחקנים המובילים בקבוצה אחרי התבוסה.

מי שהיה אחראי להצית את האש הוא עמנואל אדבאיור, שכינה את חברו לקבוצה, ניקולאס בנדטנר 'חרא'. היום חושף ה"סאן" הלונדוני כי ההתפרקות של התותחנים מול טוטנהאם הביאה להתגלות הסכסוך המתמשך בין שני החלוצים של הקבוצה.

גורם המקורב לקבוצה אמר: "הדבר הראשון שאדבאיור אמר לבנדטנר זה 'הסיבה היחידה שאני על המגרש זה בגלל שאתה כל כך חרא'". אדבאיור חם על בנדטנר כבר הרבה זמן. השניים לא ממש מסתדרים, וזה סוף סוףצף ביום שלישי כשאדבאיור נכנס כמחליף כשהקבוצה פיגרה כבר 4:0. בנדטנר התעלם ממנו, אבל אדבאיור אמר את אותו דבר שוב בהמשך".

ראשי ההתאחדות האנגלית לומדים בשלב הזה את צילומי הטלוויזיה של המקרה בעקבות בקשה של השופט, הווארד ווב, שהודה כי לא ראה או שמע דבר. ווב דיבר עם שני השחקנים אחרי שוויליאם גאלאס הפריד ביניהם, אך התעקש כי לא היה בעמדה לנקוט בצעד כזה או אחר.

כעת ווב מבקש מראשי ההתאחדות האנגלית לראות אם יש ראיה כלשהי להעניש על התנהגות אלימה את אחד השחקנים או את שניהם. אדבאיור עצמו אמר על המקרה: "אני מצטער על חוסר ההסכמה עם חברי לקבוצה, ניקולאס, ואחרי הכל אנחנו צריכים להיות יותר רגועים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully