וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוסקילה וקורניצקי במקום ה-4 בפתיחת אליפות העולם

24.1.2008 / 9:31

צמד שייטות ה-470 נכנסו היטב לתחרות במלבורן וסיימו במקומות ה-5 וה-2 בסבבים. גל וקליגר פתחו צולע והם במקום ה-9 הכללי

אליפות העולם בדגם 470 בשיט הנערכת במלבורן יצאה אל הדרך, כאשר שני הצמדים הבכירים שלנו, גידי קליגר ואודי גל בגברים וניקה קורניצקי ו-ורד בוסקילה בנשים, פתחו היטב וכמצופה מהם את ההתמודדויות.

האליפות נפתחה עם שני שיוטים, כאשר הצמדים הישראלים, שהשיגו כבר בשנה שעברה את הקריטריון לאולימפיאדה, ינסו להשתמש באליפות כדי לפתוח את השנה ברגל ימין ולשפר את שיתוף הפעולה ביניהם. קורניצקי ובוסקילה פתחו נהדר את יום השיוט הראשון, כשבסבב הראשון סיימו במקום ה-5 ובסבב השני במקום השני, ובשלב הזה הם מדורגים במקום הרביעי הכללי.

אצל הגברים גל וקליגר פתחו מעט חלש יותר, אך בשלב הזה הם עומדים בציפיות כשהם בכל זאת בעשירייה הראשונה: את השיוט הראשון סיימו במקום ה-3 ואת השני במקום ה-6 בקבוצה שלהם, ומדורגים בשלב הזה במקום ה-9 הכללי. אייל לוין וים אמיר מדורגים במקום ה-35 הכללי.

לאחר היום הראשון, אמרו גל וקליגר: "בשיוט ראשון, הצלחנו לקרוא את העניינים בצורה טובה, אומנם הזינוק לא היה טוב אבל שאר ההפלגה הייתה מצויינת והתקדמנו כל השיוט עד מקום שלישי בסיום. אחרי דחייה קלה בשיוטים בגלל שהרוח נחלשה והשתגעה קצת, השיוט השני יצא לדרך. שוב הזינוק לא טוב אבל הצלחנו להתאושש עד מקום 7 במצוף הראשון. בצלע הבאה, המלאה, לא מצאנו מיקומים טובים להיכנס להולכה שלנו, הסתבכנו עם סירות אחרות, יצאנו מריכוז והדרדנו לסוף הצי. הקדמית השנייה הייתה מצויינת והתאוששנו נפלא עם הרבה סבלנות עד למקום 9. המשכנו להפליג יציב ונכון והתקדמנו עד מקום 6 בסיום.

"סך הכל הפלגנו היום טוב מאוד למעט הזינוקים והטעות בשיוט השני. למרות שיש הרגשת פספוס קטנה, הכול צמוד ואנחנו מרגישים טוב עם הרבה ביטחון. אנחנו מדורגים במקום השישי הכללי כרגע. צריך להמשיך להפליג את ההפלגה הטובה שלנו, לשמור על ריכוז ולכוון גבוה. יש עוד שבוע ארוך לפנינו ומי שיידע לשמור על יציבות וחדות יעשה את זה בגדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully