וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורג' בה: "אני שמח לחזור למכבי נתניה"

החלוץ ג'ורג' בה נחת בישראל והודיע שהוא החלים לחלוטין מפציעתו. השחקן ייצורף אם הבדיקות יוכיחו לצוות הרפואי והמקצועי כי הנו כשיר

"אני שמח לחזור למכבי נתניה", כך אמר החלוץ ג'ורג' בה עם נחיתתו בלילה שבין רביעי לחמישי בישראל. החלוץ, שעבר שיקום אינטנסיבי במכון סנט רפאל בצרפת, המתמחה בשיקום כדורגלנים מקצוענים, כשיר ובריא לחלוטין, לדבריו. "מצאתי פה מועדון חם ואוהב, ואני אשמח לעזור לקבוצה להגיע ליעדים שהמאמן וההנהלה הציבו. אני בריא וכשיר לחלוטין. אם המאמן יחליט, כבר ביום ראשון אוכל לשחק נגד מכבי תל אביב. אני מצוי בכושר משחק של לפחות 60 דקות ואין לי ספק שתוך שבוע או לכל היותר שבועיים, אוכל לשחק 90 דקות", הוסיף החלוץ.

כזכור, השחקן נפרד ממכבי נתמניה לאחר שהתגלה בגופו קרע בשריר הירך האחורי, ובנתניה חששו כי מדובר בהחלמה שתארך למעלה מחודשיים. בעקבות חשש זה שוחרר בה מהקבוצה. לאחר שסיים את הליך השיקום במכון, התברר שבארבעת הימים האחרונים הוא התאמן בצוותא עם מאמן הכושר של קבוצתו לשעבר טרואה הצרפתית, ואף ערך אימוני כדור.

לאחר שהודיע בה לראשי מכבי נתניה על שהוא כשיר והחלים לחלוטין, הבעלים דניאל יאמר שוחח עימו אתמול, כדי לאשר את הודעתו. יאמר הורה לשחקן לתפוס מקום במטוס הראשון שנוחת בארץ. המאמן ראובן עטר, שמעריך מאוד את בה, מעוניין בשובו לקבוצה.

כזכור, חוזהו של בה שעמד על כ-180 אלף דולר לעונה למעשה הופסק, ונתניה הגיעה עימו לסיכום כשעזב את הארץ. אם אכן היום, לאחר שייבדק על ידי הצוות הרפואי והמקוצעי, יוכח כי החלים לחלוטין, הוא צפוי להצטרף למכבי נתניה לארבעת החודשים הבאים ושכרו יסתכם בכ-60 אלף דולר, כשלנתניה יש אופציה להאריך את חוזהו גם לעונה הבאה. המאמן ראובן עטר צפוי מיד עם החזרתו של בה לקבוצה, לשחרר את יתר הנבחנים בקבוצה, ובכך ישלים את מכסת חמשת הזרים. גורם בנתניה: "עם חזרתו של בה והחתמתם של חורחה לופז ופרנסיס קיויו, יש למכבי נתניה קבוצה חזקה מאוד".

דדה חדד, סוכנו של ג'ורג' בה, אמר: "תמיד האמנתי בשחקן ולצערי הלחץ שהיה בנתניה והעובדה שלא ניתן לו לצאת לשיקום בצרפת, גרם לעיכוב בהחלמתו, אבל אין מה לעשות, משחקן זר מצפים להרבה יותר משחקן בית. זה דבר מובן מאליו. אני שמח שג'ורג' בה החלים והשתקם. הוא יוכל לעזור לנתניה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully