וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הופעה מכובדת לפנטאני ומסיללה במדי דרא"פ

24.1.2008 / 0:38

המגן והחלוץ של חיפה שותפו בתיקו מול אנגולה. גנאים וצ'יזיק ייפגשו היום. תומר חמד הוצע לנתניה שסירבה. לימה ינחת מחר ויצפה במשחק הקרוב מהיציע

במכבי חיפה הביעו שביעות רצון בעקבות שיתופם של שניים משחקני הקבוצה, ת'מינקוסי פנטאני וטשפו מסיללה, במשחק נבחרת דרום אפריקה. הנבחרת של קרלוס אלברטו פריירה סיימה את משחקה מול אנגולה בתוצאה 1:1. מסיללה שיחק 90 דקות, פנטאני נכנס במחצית ושיחק 45 דקות. שני השחקנים היו מעורבים במספר מהלכים וגילו יכולת טובה. דווקא אנגולה הייתה זאת שעלתה ליתרון בדקה ה-30, משער של מתיאוס אלברטו מאנוצ'ו. אלריו ואן הירדן איזן בדקה ה-87.

יו"ר בני סכנין, מאזן גנאים, ומנכ"ל חיפה, איתמר צ'יזיק, קבעו להיפגש במהלך היום (חמישי) על מנת לדון בעתידו של הקשר מאור בוגזלו. צ'יזיק יציע לגנאים את תומר חמד, מאור מליקסון ופיצוי כספי, בכפוף להסכמתם של השניים. חמד הוצע במהלך השבוע האחרון למכבי נתניה, אך האחרונה סירבה לקלוט אותו בטענה שזה נוגד את המדיניות של דניאל יאמר. הבעלים של מכבי נתניה לא מעוניין לקלוט שחקנים מושאלים, אלא לרכוש את כרטיס השחקן שלהם. בכל מקרה, חיפה מעוניין להשאיל את חמד לסכנין. הבוקר אמור השחקן לשוחח עם צ'יזיק בנוגע לעתידו, והוא מעוניין לעבור לקבוצה של אלישע לוי עד תום העונה, ולאחריה לחזור לקריית אליעזר. מאור מליקסון מעוניין אף הוא לשחק בסכנין עד תום העונה. אם בסופו של דבר הוא יסרב, רוני לוי יציע אותו לאלי אוחנה.

לאור העובדה שהקשר הארגנטינאי רנה לימה, קשר אחורי נוסף, חתם עד תום העונה, במועדון לא פוסלים אפשרות שהקשר המוכשר שלומי חנוכה יושאל לקבוצה אחרת. הפועל חיפה מהליגה הלאומית התעניינה לאחרונה בשחקן. כזכור, אמש סיכמה חיפה עם הקבוצה הארגנטינאית ריבר פלייט על השאלתו ללא תמורה של לימה (23, 1.80). לחיפה ניתנה האופציה לרכוש את הקשר, ששיחק בעבר בנבחרת הצעירה של ארצו, בתום העונה. לימה יחליף את הקשר הברזילאי פאוליניו ששוחרר לפני כשבועיים. השחקן צפוי לנחות בישראל מחר ויצפה במשחקה של הקבוצה, מול הפועל קריית שמונה, מהיציע.

צ'יזיק שב משוויץ שם השתתף בכנס 100 המועדונים הגדולים באירופה, ובו התקבלו מספר החלטות חשובות לגבי גביעי אירופה בצ'מפיונס ליג ובאופ"א. "אחת ההחלטות הראשונות", אמר צ'יזיק, "על פי דרישת הארגון, העברת תשלומים לקבוצות אשר שולחות את שחקניהן למשחקי נבחרות ארצם, צמצום משחקי הידידות בהם הקבוצות מחויבות לשחרר את השחקנים למשחק אחד בלבד". לדברי צ'יזיק, "זאת בניגוד למצב היום המקשה על הקבוצות ושינוי שיטת המשחקים של הצ'מפיונס- ליג ואופ"א כדי שב-2009 תוכלנה יותר קבוצות מכל מדינה להשתתף במפעלים הללו. בנוסף, חלוקת הכספים תהיה צודקת יותר וגם נושא העברות שחקנים ונושאים אחרים ילובנו ויובאו לכנס הבא שיתקיים בחודש יוני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully