וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליון חוזרת לתלם

24.1.2008 / 0:21

בן ארפה ובנזמה ניצחו עבור האלופה 0:2 את לוריין, לאחר ההפסד בשבוע שעבר ללאנס, ששוב ניצחה, הפעם 1:2 את ולנסיין

במוקד המחזור ה-22 של הליגה הצרפתית עמדו שני מוקדים. בראשון ניצחה ליון את לוריין 0:2 והגדילה את הפער מבורדו לשש נקודות. השנייה בטבלה תשלים מחר את המחזור במשחק מול סט. אטיין. במוקד השני עמדה לאנס, שמודרכת על ידי ז'אן פייר פאפין ובשני המשחקים האחרונים יוצאת לאט לאט ממאבקי התחתית. בשבוע שעבר זה קרה בזכות ניצחון על ליון, השבוע רק על ולנסיין 1:2.

ליון - לוריין 0-2

ליון, לאחר ההפסד בשבוע שעבר ללאנס, חזרה הערב לנצח, הפעם את לוריין מהמקום השמיני. חאתם בן ארפה הביא לידי תוצאה את השליטה המוחלטת של המוליכה על הדשא, כשהבקיע בדקה ה-29 את השער הראשון עבור ליון. ידידו להתקפה המצוינת, קארים בנזמה, קינא לו והוסיף בדקה ה-74 את השער השני, שפתח את הפער לשש נקודות מבורדו.

מונאקו - סושו 0:1

ניצחון שלישי רצוף לשחקני הנסיכות, שמקרב אותם לידי 11 נקודות מהמקום הראשון. שער של פרדריק פיקיון הספיק לחניכים של ריקרדו גומז כדי לנצח.

ולנסיין - לאנס 2:1

אחרי הניצחון האדיר על ליון בשבוע שעבר, ממשיכה לאנס לצאת מהמשבר ולנצח, הפעם קבוצה גדולה פחות, אבל עדיין מדובר בחדשות טובות עבור החניכים של ז'אן פייר פאפין. סטיב סאבידן העלה את ולנסיין ליתרון ראשון בדקה ה-34, אך ויטורינו הילטון בדקה ה-43 ומונה פאקה בדקה ה-64, העניקו ללאנס את הניצחון, שמרחיק את לאנס מהתחתית, מקום אחד מעל הקו האדום.

נאנסי - מארסיי 1:1

לבורדו אמנם יש הזדמנות להתקרב לליון עם משחק מול סט. אטיין, אך נאנסי איבדה הערב אולי את הצ'אנס האחרון לעשות זאת. ג'ונתן בריסון העלה את המדורשת שלישית על לוח הכיבושים בדקה ה-48, אך סמיר נאסרי גדע את חלומם של שחקניו של פאבלו קוריאה בדקה ה-86.

פ.ס.ז' - מץ 0:3

סן ז'רמן בעוד עונה משוגעת, שמאופיינת בעיקר בעליות וירידות. מול מץ האחרונה, היכולת של האדומים כחולים הספיקה כדי לנצח בצורה מרשימה. פגי לואינדולה כבש ראשון בדקה הרביעית, כשג'רום רוטן רשם את השני בדקה ה-34. אמרה דיאנה כבש את שלישי בדקה ה-54.

תוצאות נוספות:

ליל - לה מאן 1:3
ראן - ניס 1:1
קון - אוקזר 0:0
שטרסבורג - טולוז 0:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully