וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית אתא אלופת המדינה בכדורעף לנשים

23.1.2008 / 21:51

גברה במשחק החמישי והמכריע בסדרת הגמר-עף על מ.כ רעננה 1:3 והניפה את צלחת האליפות בפעם השמינית ב-9 השנים האחרונות

עירוני קריית אתא זכתה הערב (רביעי) באליפות המדינה לנשים בכדורעף, אחרי שניצחה במשחק החמישי בסדרת גמר הפלייעף את מ.כ. רעננה בתוצאה 1:3. לקריית אתא בהדרכתו של דני אורן זו אליפות שמינית בתשע השנים האחרונות.


פתיחת המשחק היתה שייכת לאורחות מרעננה. אתא עוד הוליכה 7:11 אבל התעוררות של המוסרת ויקה גונזלס ושל המתקיפה אנה וילקי הביאו לריצה של 0:8 עד ל-11:15 ומשם לניצחון במערכה כולה, 18:25. בנות קריית אתא לא איבדו את העשתונות ובמערכה השנייה הציגו משחק לחימה בעיקר של המוסרת קטיה קוריוכין ושל גלית דבש. המערכה הצמודה הסתיימה בניצחון של המקומיות 23:25.


במערכה השלישית בנות רעננה איבדו את המשחק, ההגנה של אתא סגרה היטב את ההתקפות, הקבלה היתה מצוינת והמערכה הפכה לחד צדדית, 10:25 לאתא. המערכה הרביעית נראתה כמו המשך ישיר של השלישית, אמנם היא הסתיימה בתוצאה צמודה יותר, אך לא היה ספק מי היא המנצחת, אתא ניצחה 18:25 ויצאה לחגוג אליפות.


למ.כ. רעננה שהוליכה את ליגת העל במשך כל העונה, וסיימה אותה ללא הפסד, נותרה עכשיו תקוה להתנחם ולזכות העונה לפחות בגביע המדינה. המשחק התקיים בקריית אתא לעיני 400 צופים. שפטו: טירן שהינו ויוסף נאג'ים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully