וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה לא הלך למילאן בפעם השלישית

23.1.2008 / 23:20

הפסידה לאטאלנטה 2:1 במשחק השלמה בליגה האיטלקית. ברבע גמר הגביע: אינטר ויובנטוס נפרדו ב-2:2, צפו בתקציר המשחק

התקציר באדיבות ערוץ 5+ לייב

אחרי שני ניצחונות רצופים בליגה האיטלקית בכיכובה של השלישיה הברזילאית רונאלדו-קאקה-פאטו, הבינו הערב (רביעי) במילאן שגם בכושרם הנוכחי מגיעות הנפילות. במשחק השלמה מהמזור ה-12 בליגה הפסידה הרוסונרי לאטאלנטה 2:1 בחוץ, ופיספסה הזדמנות לטפס למקום השישי. רונאלדו אגב פתח על הספסל ונכנס בהמשך כמחליף.

דווקא הפתיחה של מילאן הייתה מבטיחה ואחרי שתי קרנות, השלישית הניבה שער של גנארו גאטוסו בדקה ה-16. שלוש דקות לסיום המחצית הראשונה, אנטוניו לאנגלה ניצל טעות בהגנה של מילאן כדי להשוות ל-1:1. המילאנזים נעלמו במחצית השניה ובדקה ה-67 פרננדו טיסונה הארגנטינאי נהנה ממסירה מפרגנת של סימונה אינזאגי בדרך לשער הניצחון שקבע 1:2.

מחזיקת הגביע האיטלקי רומא נמצאת בעמדת זינוק מצויינת להעפלה לחצי גמר הגביע. הרומאים סיימו בתיקו 1:1 את משחקם הראשון מול סמפדוריה בחוץ ברבע הגמר, והעבירו את ההכרעה ל"אולימפיקו".

הפתיחה של רומא הייתה נוראית, כשפיליפ מקסס הורחק בדקה ה-18 בעקבות תיקול חריף. אם זה לא מספיק, רטו זיגלר השוויצרי העלה את המארחים מגנואה ליתרון בדקה ה-62, כשפרץ משמאל והמשיך בבעיטה מדוייקת מ-20 מטר. היתרון של סמפדוריה החזיק מעמד שש דקות בלבד, ובדקה ה-68 היה זה החלוץ ממונטנגרו מירקו ווצ'יניץ', שהשתלט על כדור עומק בין שני שחקני הגנה ופרץ לרחבה כדי להמשיך בבעיטה יפהפיה מצד שמאל לשער.

אינטר, שהפסידה לרומא בגמר הגביע בשנה שעברה, נפרדה מיובנטוס בתיקו 2:2 במשחק הראשון ביניהן. הנרהזורי איבדו בדקה התשיעית את בורדיסו שהורחק אחרי עבירה מאחור על אלסנדרו דל פיירו, אבל לא התייאשו. אחרי מחצית ראשונה ללא שערים, חוליו קרוז תפס את מקומו ברחבה (בהיעדרו של איברהימוביץ') והחל לתפקד. זה התחיל עם הרמה של פלה מימין שפגשה את ראשו של הארגנטינאי בדרך לרשת בדקה ה-53. זה המשיך בדקה ה-74, הפעם עם הגבהה של סזאר משמאל, שמצאה את רגלו של קרוז בדרך ל-0:2. הגברת הזקנה לא התייאשה וכבשה שני שערים חשובים במאני טיים, שהעבירו את ההכרעה לטורינו. בדקה ה-79 דל פיירו קיבל מסירת רוחב קטנה והפציץ את השער ממרכז הרחבה. חמש דקות לסיום בומסונג המשיך עם הראש כדור קרן משמאל לרשת וקבע את תוצאת המשחק. קרוז יכל לסגור עניין שתי דקות לסיום, אבל כדור שבעט מ-10 מטרים שמאלית לשער פגש את הקורה.

אודינזה מצמרת הליגה האיטלקית ניצחה אמנם את קטאניה 2:3, אבל יש לה ממה לחשוש בעקבות שני שערי החוץ של הקבוצה מסציליה. אנטוניו די נטאלה וכריסטיאן זפאטה מאודינזה זכו למנוחה במשחק הזה, אבל זה לא הפריע למארחים לעלות ליתרון כבר בדקה התשיעית משער של דמיאנו פרונטי. הסיציליאנים הגיבו במהפך משערים של איזקו הארגנטינאי (12) ושל חורחה מרטינז האורוגוואי בנגיחה (31).

במחצית השניה אודינזה חזרה לשלוט במשחק וזה בא לידי ביטוי בדקה ה-71, כשנשרקה לזכותה בעיטת עונשין מ-11 מטר בעקבות נגיעת יד של שחקן קטאניה ברחבה. סימונה פפה הישווה ל-2:2, והחברים שלו המשיכו ללחוץ על השער. עברו להן חמש דקות בלבד והפעם היה זה הבלם הברזילאי פליפה, שקיבל מתנה מהגנת קטאניה וכבש את שער הניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully