וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי העפילה לגמר גביע הליגה

23.1.2008 / 21:05

הופעה לא מרשימה של צ'לסי, עם פצועים וחסרים, הביאה את גרנט לוומבלי, בזכות ניצחון 0:1 ו-1:2 מהמשחק הראשון. טוטנהאם מחכה בגמר

צ'לסי התמודדה הערב (רביעי) מול אברטון במפגש הגומלין של חצי גמר גביע הליגה. במשחק הראשון ניצחה צ'לסי 1:2. למרות העובדה שאברהם גרנט אמר טרם המשחק כי המפעל והמשחק לא חשוב למועדון, צ'לסי ניצחה 0:1 בשיניים, והעפילה לגמר הגביע, שם תפגוש את היריבה העירונית טוטנהאם. אברטון, לעומת זאת, החברה החדשה בחבורת הצמרת, שאפה להפוך את התוצאה מהמשחק הקודם ולהעניק לאוהדיה עוד השתתפות בשלבים גבוהים של מפעל גביע, דבר שלא קרה באברטון מאז גמר הגביע של 1995.

אברטון עוד לא הצליחה לנצח העונה את צ'לסי וגם את שאר המדורגות אחריה, ארסנל, מנצ'סטר יונייטד ואפילו לא את ליברפול. אחרי ההדחה המבישה ממפעל הגביע על ידי אולדהם, זו הייתה למעשה ההזדמנות האחרונה של אברטון לתואר כלשהו.

אל ג'ון טרי ואנדריי שבצ'נקו הפצועים הצטרף פרנק למפארד וגם שון רייט פיליפס, אחד מכוכבי צ'לסי העונה, שלבסוף פתח בהרכב של גרנט. אל שורת הפצועים יש להוסיף גם את שחקניה של צ'לסי שעסוקים בימים אלו בגאנה, באליפות אפריקה, ולא נמצאים לרשותו של גרנט. זו הייתה הזדמנות לראות כיצד צ'לסי מסתדרת במשחקים הגדולים, ללא סלומון קאלו, דידייה דרוגבה וג'ון אובי מיקל.

אברטון שלטה ברוב דקות המחצית הראשונה. כבר בדקה העשירית עלה יוליאן לסקוט גבוה לנגיחה מכדור קרן של הטופיז, אבל פטר צ'ך הדף יפה. אנדי ג'ונסון החמיץ הזדמנות לכבוש את השער הראשון במשחק עם הריבאונד. האוהדים של צ'לסי נשמעו היטב בגודיסון פארק, אולי אף יותר מבאצטדיונם הביתי, אך אברטון הייתה זו שהמשיכה לתקוף, כשג'ונסון הנמרץ הוא זה שאחראי על רוב ההחמצות.

נראה כאילו למחצית השנייה עלתה צ'לסי אחרת לגמרי, כשניקולס אנלקה בעט כדור שכמעט שבר את משקוף השער של אברטון. ג'ו קול הטעה את הגנת אברטון ושלח כדור, על סף הרחבה, לחלוץ הצרפתי החדש של צ'לסי, גבר על הווארד, אך לא על המשקוף של טים הווארד. בהמשך אברטון חזרה שוב לעניינים, במיוחד בזכות משחק מעולה של מיקל ארטטה, הספרדי המצוין. ארטטה מסר, דחף ופיטם את חלוצי אברטון בכדורים, אך אלו לא הצליחו לספק את התוצאה הדרושה לדייויד מויס וחניכיו.

בדקה ה-69 הצפוי מכל קרה. שער אדיר של צ'לסי. פלורן מאלודה מסר נפלא כדור ארוך לג'ו קול, שהשתלט וטווח שער אדיר, שישלח כנראה את גרנט לוומבלי, במטרה להגן על גביע הליגה, בו זכתה הקבוצה בעונה שעברה. טל בן חיים נכנס בדקה ה-92 והחליף את ניקולס אנלקה, בעיקר כדי לספק מחיאות כפיים מהקהל הלונדוני הרב לחלוץ הצרפתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully