וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תוך שבועיים יראו מה אני שווה"

יצחק סולומון

23.1.2008 / 20:32

בוגדאן אפוסטו, הרכש הרומני החדש של בני סכנין, מאמין שאפשר לשלוח אותה שוב לגביע אופ"א ומחכה לחברה הדוגמנית

"עד עכשיו אני מנסה להיכנס לעניינים. תוך שבועיים אהיה בכושר משחק מלא, ואז יוכלו לראות מה אני שווה", אומר הזר החדש של בני סכנין, בוגדאן אפוסטו, שחתם בקבוצה לעונה וחצי עם אופציה לעונה נוספת.

אפוסטו נמצא כאן פחות מחודש והוא יודע בדיוק מה המטרות של הקבוצה. "אפשר להגיע לגביע אופ"א. בשביל זה באתי לכאן. אם השחקנים לא יאמינו שזה אפשרי אז מי כן? יש לנו קבוצה טובה, שיכולה לסיים בין 8 הראשונות ברומניה. לדעתי זה מספיק להשיג את הכרטיס לאירופה", הוא מאמין.

מכאן עובר אפוסטו לחלק שבחים למאמן שלו, אלישע לוי. "הוא מאמן מצוין. הוא המאמן הכי טוב שעבדתי איתו במהלך הקריירה שלי. האימונים שלו מעניינים ומגוונים. ברומניה הוא יכול היה לאמן את אחת הגדולות, סטיוואה או דינמו בוקרשט".

אפוסטו, שמתגורר בכרמיאל, סופר את הימים והשעות עד להגעתה לארץ של חברתו, סבינה, בת 23, דוגמנית מצליחה ברומניה, וכלבו האהוב העונה לשם סאשה. השניים אמורים להגיע לישראל בעוד מחר (חמישי). "כשהם יהיו כאן הכול יהיה מושלם", הוא אומר.

אפוסטו משבח את הקליטה שלו בסכנין. "אני מרגיש טוב, אנשים קיבלו אותי יפה. יש כאן אנשים חברותיים, שעושים את הכול כדי שיהיה לי טוב. מה שנותר לי זה רק להחזיר להם על המגרש", הוא אומר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully