וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להיזהר מאווירת סוף קורס

22.1.2008 / 17:20

מכבי תל אביב, שתפגוש הערב (20:50, ערוץ 10) את ארמאני מילאנו ביורוליג, חייבת לנצח כדי להשאיר לעצמה סיכוי למקום הראשון בבית

יותם רונן

צילום ועריכה: יותם רונן

"אסור לנו לזלזל באף קבוצה"

כדי להשאיר לעצמה סיכוי מסוים לסיים את השלב הראשון בראש בית ב', או לכל הפחות לסיים במקום השני עם המאזן הטוב ביותר מכל הבתים שיעניק לה כרטיס לקבוצת האיכות הראשונה בהגרלת הטופ-16, חייבת מכבי תל אביב לנצח הערב (20:50, שידור ישיר בערוץ 10) את ארמאני מילאנו האיטלקית, שתסיים בשבוע הבא את דרכה במפעל.

וויל ביינום, שמתח את שריר הירך האחורי במשחק הליגה מול עירוני נהריה, עבר בדיקת אולטרסאונד, ממנה עלה כי אין קרע בשריר. ביינום ערך אימון חלקי, אך צפוי ליטול חלק במשחק. מרכוס פייזר סובל מכאבים בכתפו, אולם גם הוא יעמוד לרשותו של צביקה שרף.

"ביום חמישי בבוקר נסכם את ההכנות שלנו למשחק", אמר שרף במסיבת העיתונאים. "למילאנו אין אפשרות להמשיך לשלב הבא, ולכן זה מעט מסוכן עבורנו. אני משדר לשחקנים שלי ולכולם שאסור לנו לזלזל באף קבוצה. עקבנו אחרי מילאנו ולמדנו אותה. יש לה עליות וירידות ממשחק למשחק, ואפילו תוך כדי משחק. ראינו את הניצחון היפה שלה מול אריס, כמו את ההפסדים לציבונה ובליגה לטראמו. יש לה כמה שחקנים יוצאים מהכלל, אבל אנחנו צריכים להפגין את תוכנית המשחק שלנו. אנחנו רוצים מאוד לנצח את המשחק הזה. האווירה בקבוצה טובה, כולם רוצים לעבוד קשה ורק צריך לשמור על זה".

"תמיד מסוכן לשחק מול קבוצה שאיבדה סיכוי להעפיל לשלב הבא ומגיעה רק כדי ליהנות", הוסיף ניקולה וויצ'יץ'. "התכוננו טוב למשחק הזה. ברור לנו שצריך לנצח וברורה לנו החשיבות שבלסיים את הבית במקום הראשון או במקום השני הטוב ביותר. אני עצמי מרגיש מצוין, למרות שייקח לי עוד כמה שבועות כדי להחזיר את התחושה שלי לקבוצה ולמשחק".

וונטיגו קאמינגס מודע היטב ליחסי הכוחות במשחק הקרוב. "רק לנו יש מה להפסיד", אמר הפוינט גארד האמריקאי. "הם מגיעים בלי לחץ וברור שניצחון חשוב להמשך. שמעתי על הקנס שקיבלתי, פגעו לי בכיס, אבל לא אספר באיזה סכום מדובר. עשיתי משהו שלא הייתי צריך לעשות. אם הייתי יכול להחזיר את הגלגל אחורה, הייתי עושה את זה".

מילאנו, מנגד, נחתה בישראל רק בשעות הערב של יום רביעי, ומנתב"ג המשיכה הישר להיכל, שם קיימה אימון מסכם. "זה עונג גדול לשחק מול קבוצה כמו מכבי ובאולם כזה. נרצה לעשות את הטוב ביותר", הבטיח המאמן האיטלקי, אטיליו קאיה. "מכבי השתנתה בשבועות האחרונים. אנחנו יודעים שזו קבוצה מצוינת. יש לה הרבה כלים, בפנים ובחוץ. נרצה לשחק פיזי בהגנה, בניסיון לעצור את האיכות והכישרון של מכבי בהתקפה. ברור שמחר הכל יתחיל מההגנה שלנו. גם מול אריס שיחקנו בעיקר על הכבוד וניצחנו, כך שאני מאמין שיהיה משחק טוב".

עדכון ראשון 23/1 20:20
עדכון אחרון 24/1 17:20

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully