וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביאנקי עובר ללאציו

23.1.2008 / 18:29

החלוץ האיטלקי לא הסתדר במנצ'סטר סיטי וחוזר לליגה האיטלקית. איראן הציעה את משרת המאמן הלאומי ללותר מתיאוס הגרמני

אף אחד מראשי ואוהדי לאציו בוודאי לא ציפה לעונה כה חלשה של הקבוצה. הביאנקוסולטי מדורגים במקום ה-14 בליגה האיטלקית, שתי נקודות בלבד מהקו האדום, כשהם רושמים רק 4 ניצחונות מ-19 משחקים. כחלק ממסע ההתאוששות של הקבוצה, הוחתם היום (רביעי) החלוץ רולאנדו ביאנקי, ששיחק העונה במנצ'סטר סיטי מהפרמיירליג.

ביאנקי עבר לקבוצה ממנצ'סטר מרג'ינה בקיץ האחרון והיה אמור להפוך לציר משמעותי בקבוצתו של סבן גוראן אריקסון, אבל האיטלקי לא הצליח להתאקלם בליגה האנגלית, ועכשיו עושה את דרכו בחזרה הביתה. ביאנקי נמצא בימים אלה ברומא בכדי לסכם את העיסקה, וככל הנראה יושאל עד סוף העונה ללאציו, אז הקבוצה האיטלקית תשלם עליו 12 וחצי מיליון יורו. החוזה של השחקן בן ה-24 מוערך במיליון וחצי יורו לעונה.

האיום האיראני

האם הרשימה של כוכבי כדורגל לשעבר שרוצים לפגוש את נשיא איראן, מחמוד אחמדיניג'אד התארכה בעוד שם? לאחר התבטאותו של דייגו ארמנדו מראדונה הארגנטיני שאמר שהוא מעוניין להיפגש הנשיא, נודע היום (רביעי) כי איראן מנסה לגייס את לותר מתיאוס כדי שזה יאמן את נבחרתה.

מתיאוס, שאימן בעבר את נבחרת הונגריה, אמר בתגובה: "שמעתי את החדשות, אבל כרגע אין לי שום דבר לומר". למרות זאת, הגרמני לא ביטל כלל את האפשרות שיגיע למעצמת הגרעין בקרוב. "כמובן שאקשיב לכל הצעה שתהיה להם. אני משער שאאמן קבוצה עד הקיץ לכל המאוחר. אם זאת תהיה נבחרת לאומית כזו או אחרת, נראה". התאחדות הכדורגל האיראנית להוטה במיוחד על מאמנים גרמניים, ומתיאוס הוא השני שהאיראנים פנו אליו, לאחר שהציעו את המשרה לכריסטוף דאום, מאמן קולון מהליגה השניה בגרמניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully