וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אפריקה: גינאה הפתיעה את מרוקו

24.1.2008 / 21:09

גברה במשחק רב אירועים 2:3 על הצפון-אפריקאים. פיינדונו הצטיין עם צמד, בישול ואדום. גאנה ניצחה 0:1 את נמיביה ושמרה על מאזן מושלם

אחרי שהביסה את נמיביה 1:5 במשחקה הראשון באליפות אפריקה, חסרה מרוקו במשחקה השני מול גינאה את הכוכב הגדול שלה, סופיאן עלודי, שכבש שלושער במשחק הראשון ונפצע בברכו. החיסרון כנראה השפיע רבות עליה, שכן הערב היא הופתעה על ידי גינאה כשנוצחה 3:2.

הגינאים הפסידו במשחק הראשון לגאנה וידעו שהפסד נוסף יחסל את סיכוייהם להעפיל לשלב הבא. המשחק התנהל, באופן יחסי, על מי מנוחות עד הדקה ה-59, אז קיבל המשחק קצב מצוינים עם שלל אירועים.

בדקה ה-11 עלתה גינאה ליתרון. פסקל פיינדונו שלח בעיטה חופשית מזווית כמעט בלתי אפשרית. שוער מרוקו פוהאמי לא זז וראה את הכדור מפרפר ברשת. בדקה ה-59, איסמעל בנגורה, שחקן דינמו קייב, קיבל מסירת עומק מצוינת מפיינדונו כדי לכבוש את השני. דקה לאחר מכן אבוצ'רונה המרוקאי שלח טיל קרקע-חיבור אדיר כדי לצמק. רק שלוש דקות חלפו וגינאה קיבלה פנדל. כוכב המשחק פסקל פיינדונו כבש את השני שלו. אבל ארבע דקות לאחר מכן הוא ראה אדום והותיר את נבחרתו בעשרה שחקנים. מרוקו הצליחה לצמק משער של אואדואו בדקה ה-89.

גאנה - נמיביה 0:1

המשחק השני הפגיש את המארחת עם הנבחרת המדורגת במקום הנמוך ביותר מבין כל 16 המשתתפות באליפות. גאנה שמרה על מאזן מושלם והתקרבה מאוד לרבע הגמר כשעשתה זאת עם שער אחד, אבל יפהפה. ארבע דקות לפני ההפסקה, העביר קווניסי אווסובויי כדור לרחבה. ג'וניור אגוגו עצר, הסתובב והמשיך מחמישה מטרים עם העקב פנימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully