וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי ליברפול הצביעו פה אחד: לא רוצים את הבעלים

23.1.2008 / 16:38

עיתון בליברפול ערך סקר בין אוהדי הקבוצה, יותר מ-90% רוצים שהבעלים האמריקאים יעזבו, תמיכה בבניטז, למרות שהאוהדים לא מאמינים שישרוד

הדרמות סביב ליברפול מסרבות לגווע. הקבוצה שלא ממש מצליחה בליגה, עושה כותרות בעיקר מסביב. אחרי שבמשחק הליגה האחרון בבית נגד אסטון וילה, (2-2), הפגינו אוהדים בעד רפא בניזט המאמן ונגד הבעלים, הגיע סקר שמעמיק עוד יותר את הקרע בין הבעלים לאוהדים. רק לפני שנה, ערך אותו עיתון סקר ותוצאותיו היו שונות בתכלית, כאשר 72.9% מהאוהדים היו מרוצים מהשתלטות האמריקאים על המועדון. רק שנה עברה, ומסתבר ש-90% מהאוהדים שינו את דעתם, ומסכמים את השנה הראשונה תחת הבעלים החדשים כמאכזבת. 93% מהאוהדים היו רוצים לראות את הבעלים הקודמים בחזרה, 89% היו רוצים, שחברת ההשקעות של ממשלת דובאי תקנה את הקבוצה.

ככל שתוצאות הסקר לא מחמיאות לבעלים, כך הן תומכות במאמן בניטז. הספרדי שיחסיו עם הבוסים לא היו רגועים בלשון המעטה בזמן האחרון, ושמועות על החלפתו צצות לא מעט, זוכה בסקר לתמיכה של 94% מהאוהדים שהיו רוצים שיישאר, אך האנגלים גם ריאלים, 77% מאוהדי ליברפול מאמינים, שעד הקיץ בניטז יעזוב. 90% חושבים שהבעלים אשמים ביחסים העכורים בינם לבין בניטז, 83% חושבים שלבניטז לא ניתן מספיק כסף בחלון ההעברות כדי לחזק את הקבוצה. תוצאה מעניינת במיוחד בסקר הייתה, שיותר אוהדים, 53.6%, לעומת 31%, מודאגים מחובות המועדון, ומעדיפים שהצעד הדחוף ביותר יהיה צמצום החובות, מאשר חיזוק הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully