וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלי לוקונקו נחת, ויתאמן עם מכבי פ"ת

24.1.2008 / 9:30

החלוץ הקונגולזי עלי לוקונקו בן ה-32 מליאז' עשוי לחתום בקבוצה בלי מבחנים. קשר נבחרת לטביה, אנדראס רובינס, מועמד לקבוצה

קשר נבחרת לטביה, אנדראס רובינס, במשא ומתן עם מכבי פתח תקוה. הקשר יגיע הלילה למבחנים ואם ירשים את המאמן עופר פביאן יוחתם בקבוצה. בלי קשר, החלוץ הקונגולזי של קבוצת סטנדרד ליאז' הבלגית, עלי לוקונקו (32, 1.90), מועמד לחתום ללא מבחנים. השחקן נחת הבוקר (חמישי) בישראל, ויצטרף לאימוני הקבוצה. מכבי פתח תקוה מנהלת בימים אלה משא ומתן עם סוכנו לצירופו, במקום עומר גולן שעזב ללוקרן הבלגית. ככל הידוע, בקבוצה התייעצו עם סלים טועמה המשחק בקבוצה הבלגית בנוגע לכישוריו של השחקן. "מדובר בשחקן בעל שם עולמי, אם הוא יחתום זה יהיה ללא מבחנים", אישרו מקורבים לעסקה. ביומיים הקרובים יוחלט עם להחתימו במלאבס.

לוקונקו, או בשמו המלא מבולה "עלי" לוקונקו (עלי הוא כינויו), כבש בעונה שעברה שישה שערים בליגה הבלגית. השחקן ערך למעלה מ-40 הופעות במדי נבחרת קונגו ושיחק בעבר במונאקו, גלאטאסראי, ליל וגנט. חוזהו של השחקן בליאז' מסתיים בתום העונה והוא ידוע ביכולות הטכניות שלו. עוד הוסיפו מקורבים לעסקה כי "אם השחקן ינחת בישראל, אזי מדובר באחד הזרים הגדולים שנחתו כאן בשנים האחרונות".

אוהדי מכבי פתח תקוה מתכוונים לפוצץ את אימון הקבוצה מחר (חמישי), באמצעות זריקת אבוקות לכר הדשא. בחוג האוהדים טוענים כי המהלך נועד על מנת "לעורר את השחקנים ולהחזיר להם את הביטחון שאבד להם".

עדכון ראשון: 22:18, 23/01/08
עדכון אחרון: 09:30, 24/01/08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully