וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבייטמן חתם בהפועל ת"א

רגב גולדמן

23.1.2008 / 14:29

החלוץ חתם לחמש שנים, ויוכל לשחק בשבת מול בני סכנין. האדומים מציעים להפועל פ"ת: מסאי דגו, עדי סבג ועמאר מנצור תמורת קנדה

החלוץ שלומי ארבייטמן חתם בצהריים (ד') על חוזה חדש בהפועל תל אביב, בה ישחק בחמש העונות הקרובות. לאחר אימון הקבוצה הגיע סוכנו של ארבייטמן, דדה חדד, למתחם האימונים "חודורוב", ויחד עם ארבייטמן הם חתמו על החוזה החדש של החלוץ. חוזהו יועבר מחר בבקרה התקציבית, והוא יוכל לשחק ביום שבת מול בני סכנין. ארבייטמן אמר לאתר הרשמי של הקבוצה לאחר החתימה: "אני שמח שהכל נסגר בצורה הכי טובה שיש. אני כבר מרגיש פה בבית, ומחכה לעלות לדשא בבלומפילד ביום שבת".

עמרי קנדה, מגנה הימני של הפועל פתח תקווה, קרוב מאוד להפועל תל אביב. הערב (רביעי) אמורים רונן אלעד, הבעלים של הפועל פתח תקוה, ומוני הראל, יו"ר הפועל תל אביב, לסכם את העסקה. תמורת קנדה אמורים לעבור להפועל פתח תקווה, מסאי דגו, עדי סבג, ועמאר מנצור.

"ייתכן מאוד שקנדה יסכם כבר הערב בקבוצה, וישחק בשבת נגד סכנין בבלומפילד", אמר היום בכיר בהפועל תל אביב. אלי מחפוד, מאמנה החדש של הפועל פתח תקווה, מסכים לשחרר את קנדה, וכנראה שעכשיו כבר שום דבר לא ימנע את ביצוע העסקה, וקנדה יוכל לשחק בשבת מול בני סכנין.

בעניין ליאור אסולין, אמר יושב ראש ארגון השחקנים, אריה אלטר, כי יעניק לחלוץ את כל העזרה המשפטית הדרושה, על מנת לבטל את הקנסות שהוטלו עליו מצד הפועל תל אביב. אלטר טוען שלקבוצות אין זכות לקנוס את השחקנים, כשבמקרה הספציפי של אסולין, אין לו הסכם קיבוצי עם הקבוצה, ולכן היא אינה יכולה לקנסו.

הקשר שי אבוטבול בספק גדול למשחק בשבת בשל שטפי דם גדולים ברגלו. מי שאמור להחליפו הוא וואליד באדיר, שיוסט לעמדת הקשר האחורי, וטל חן יעלה כבלם קדמי, לפני אלין טופוזאקוב, הבלם האחורי. בהפועל תל אביב מצפים לרבבת צופים בשבת, והחליטו להוזיל את הכרטיסים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully