וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאקיל חוזר ליציע

23.1.2008 / 14:03

הסנטר המזדקן של מיאמי יחמיץ את השבועיים הקרובים בגלל פציעה בירך. בארון דייויס וג'ראלד וואלאס נבחרו לשחקני השבוע בליגה, מארבורי נותח

גם כשהכוכבים שלה היו (פחות או יותר) בקו הבריאות מיאמי לא הצליחה להתרומם העונה, והלילה (בין שלישי לרביעי) היא קיבלה מכה נוספת. שאקיל אוניל, שמתקשה להישאר בריא מאז פתיחת העונה, עבר בדיקת MRI בירכו, ובעקבות תוצאות הבדיקה הוא נצטווה לשבות מפעילות לשבועיים הקרובים לפחות, בסיומם יעבור הערכה כללית חוזרת לגבי מצבו הגופני.

הסנטר בן ה-36 רשם העונה את העונה החלשה בקריירה המפוארת שלו עם 14.2 נקודות ו-7.8 ריבאונדים בלבד ב-32 משחקים, בעוד שההיט שלו נמצאים בעיצומו של רצף מביש במיוחד של 14 הפסדים רצופים.

* בארון דייויס וג'ראלד וואלאס נבחרו לשחקני השבוע בליגה במערב ובמזרח. דייויס הוביל את הווריורס למאזן של 1:3 במהלך השבוע כשהוא רושם 26.3 נקודות, שבעה אסיסטים, חמישה ריבאונדים ו-4.5 חטיפות למשחק, וואלאס הוביל אף הוא את הבובקאטס למאזן של 1:3, והעמיד ממוצעים שבועיים של 29 נקודות, שמונה ריבאונדים, 4.8 אסיסטים ושלוש חטיפות למשחק.

* סטפון מארבורי עבר הלילה בהצלחה ניתוח בקרסולו השמאלי, ואיכזב את אוהדי הניקס כשהצהיר כי הוא מתכוון לחזור לשחק עוד העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully