וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר מעוניינת באגוארו

23.1.2008 / 13:39

מאסימו מורטי, נשיא אינטר, 'התאהב' בארגנטיני בן ה-19, שכבר הבקיע השנה 16 שערים לאתלטיקו מדריד, מילאן רוצה את רונאלדו עד 2009

גורמים בכירים באינטר, אלופת איטליה, אמרו לכתבים באיטליה שסרחיו אגוארו, חלוצה הארגנטיני של אתלטיקו מדריד, נמצא חזק על הכוונת של הקבוצה. אגוארו הגיע לאתלטיקו מדריד מאינדפדיינטה הארגנטינית תמורת 20 מיליון יורו, ובאינטר אומרים שלמאסימו מורטי הנשיא, לא תהיה בעייה לשלם על הארגנטיני 30 מיליון יורו. החלוץ נמוך הקומה שהוביל בקיץ את נבחרת ארגנטינה עד גיל 20 לזכייה במונדיאל, כבר כבש העונה 16 שערים באתלטיקו, ובאינטר מאוד מעריכים את הכישרון של הילד. ההצעה שעומדת להגיש אינטר לאתלטיקו, היא לא לחלון ההעברות הנוכחי, באיטליה מדברים על כך שהמעבר אמור להיות בקיץ, וכך אמור להיות גם לאינטר ילד פלא דרום אמריקאי, אחרי שלמילאן יש את אלכשנדרה פאטו, ילד הפלא הברזילאי.

עוד במילאן. אלפות אירופה מתכננת להאריך את החוזה של רונאלדו עד 2009, עם אופציה להאריכו עד 2010. הפנומן שחזר מפציעה ארוכה, הבקיע במשחק הקאמבק שלו צמד נגד נאפולי. הברזילאי אומר כבר לא מעט זמן, שהוא מאוד רוצה להראות לכולם שהוא שווה את הארכת החוזה שלו במילאן, זה שמסתיים ביוני הקרוב. רונאלדו בן ה-31, לא צפוי לקבל העלאה בשכרו, אולם זכויות הפרסום שלו יישארו בבעלותו, ולקבוצה לא יהיה בהם חלק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully