וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאבי ויקותיאל חוזרים למזרן

23.1.2008 / 13:26

שני הנציגים הבכירים של משלחת הג'ודו הישראלית ישתתפו בתחרות בגיאורגיה אחרי שחזרו מפציעות. הג'ודוקאיות ייצאו לבולגריה

אריק זאבי וגל יקותיאל, שני הג'ודוקאים הבכירים של ישראל, יחזרו בסוף השבוע הקרוב לפעילות אחרי שנעדרו לתקופה ממושכת בגלל פציעות. זאבי (עד 100 ק"ג) ויקותיאל (עד 60 ק"ג) יובילו את המשלחת הישראלית בתחרות בטרביליסי, גיאורגיה. המשלחת בראשות המאמן שוקי קואז, תכלול גם את יואל רזבוזוב (עד 73 ק"ג), אבישר שיינמן (עד 81 ק"ג), אלון ששון (עד 90 ק"ג), המשלחת יצאו גם הג'ודוקות ויקטור פישמן (90 ק"ג), בר דואר (90 ק"ג) ואנדריאן קורדון (מעל 100 ק"ג).

הג'ודוקאיות בנבחרת ישראל תצאנה לתחרות בסופיה, בולגריה, כשהמשלחת בלווי המאמן פאבל מוסין תכלול את טניה סימן טוב (עד 48 ק"ג), רוני שוורץ (עד 48 ק"ג), לירז בן מלך (עד 57 ק"ג), אליס שלזינגר (63 ק"ג), ושחר לוי (עד 52 ק"ג). שני הטורנירים הינם טורניר סוג A המהווים קריטריון ומעניקים ניקוד החיוני וההכרחי לקראת אולימפיאדת בייג'ינג 2008.

אדי קואז, יו"ר אירגון הג'ודו: "לצערי, חלק מהספורטאים הבכירים מחלימים מפציעות וזו להם התחרות הראשונה מאז הפציעה. ספורטאים מהשורה כגון גל יקותיאל, אדריאן קורדון, יואל רזבוזוב, אריק זאבי וטניה סימן טוב הפסידו תחרויות חשובות. כולי תקווה כי הספורטאים יצליחו להתעלות על עצמם ולהוכיח כי הם ראויים למקום באולימפיאדה. מדובר בתחרויות קריטריון שהמלחמה בהן היא על כל נקודה ונקודה. מצפים להם קרבות קשים מאד ואני מאחל להם ולכל יתר מתחרי נבחרת הג'ודו הישראלית, את כל ההצלחה שרק ניתן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully