וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמוז נקנס והושעה לשבוע

אורי שלו

23.1.2008 / 19:20

בית"ר קנסה את החלוץ ב-10,000 דולר ועוד 5,000 על תנאי. ארזי לא הגיע לדיון בוועדת המשמעת של ההתאחדות. ההחלטה לא תתקבל לפני יום א'

בית"ר ירושלים קנסה את טוטו תמוז בעשרת אלפים דולר והשעתה אותו לשבוע. אם יעבור תמוז בשנה הקרובה עבירת משמעת, יתנהג בצורה בלתי ספורטיבית או יתראיין ללא אישור, הוא ייקנס ב-5,000 דולר נוספים. תמוז ביקר אחרי הניצחון באשדוד (ראשון), את המאמן, יצחק שום, ב"ידיעות אחרונות": "שום מפחד משחקנים בקבוצה ולכן מחליף אותי לפניהם", צוטט. הקבוצה החליטה להעמידו לוועדת משמעת בעקבות הביקורת. תמוז טען בפני ראשי הקבוצה שלא הוא אחראי לביקורת, אלא אימו, אורית תמוז. מבחינתו של תמוז, מדובר בהחמצת הזדמנות, משום שהטורניר הרוסי, שיחל הערב, מעורר עניין בקרב הרוסים, וסקאוטים רבים צפויים לצפות במשחק.

בית"ר ירושלים תארח הערב (רביעי, 20:00, ספורט 2) את שחטיור דונייצק, במשחק במסגרת טורניר הערוץ הראשון הרוסי. בקבוצה מתכוננים למפגש ולא יגיעו לדיון בהתאחדות בעניינו של יושב הראש, אלי ארזי, אבל לא מהסיבה הזו.

ארזי יועמד לדין בהתאחדות לכדורגל בשל התפרצותו כלפי הדיין יהושע גלברד בערעור בית"ר לפני שבועיים על עונש של משחק ללא קהל שהוטל עליה. "אנחנו באים לתת ערעור, אנחנו רוצים לדבר", צעק ארזי על הדיין והדיון הופסק. מבחינת בית"ר אין בסיס להעמדה לדין, משום שארזי מייצג את הקבוצה ו"מבחינת הראוי לתת לו לדבר". בהתאחדות אמרו אתמול כי "מדובר במקרה חריג שאין לעבור עליו לסדר היום". בכל מקרה, ההחלטה בבית הדין של ההתאחדות לא תתקבל לפני יום ראשון.

לקראת המשחק מול שחטיור דונייצק, בית"ר תתחיל את פרויקט "חווית הספורט" בשיתוף משרד החינוך. בית"ר תעמיד לרשות משרד החינוך כ-100 אוטובוסים, שיביאו כ-6,000 תלמידים מרחבי הארץ למשחק. במהלך המשחק התלמידים יניפו כרזה שאומרת "תנו לספורט לנצח". בחודשים הקרובים ייצאו שחקני בית"ר לבתי ספר ויטלו חלק בפאנלים נגד האלימות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully