וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לימה הושאל לחיפה

23.1.2008 / 22:29

הקשר הארגנטינאי מריבר פלייט מגיע במקומו של בוקולי, שקיבל מעמד של תושב ארעי. אשדוד ירדה מאופציית אלמדון, חיפה מחפשת להשאילו

רנה לימה, קשרה האחורי של ריבר פלייט, ישחק העונה בקרית אליעזר. מכבי חיפה חיפשו חיזוק לחולית הקישור בעקבות קבלת האזרחות הארעית של גוסטבו בוקולי, שפינתה לקבוצה משבצת של שחקן זר נוסף, ולימה בן ה-23 הוא בדיוק מה שחיפש המאמן רוני לוי. הארגנטינאי יושאל לחיפה עד לתום העונה ללא תמורה מריבר פלייט, וינחת בסוף השבוע בארץ. הצטרפותו של השחקן עשויה לבוא על חשבונו של בירם כיאל הצעיר, או על חשבון אחד הקשרים הקדמיים, משום שבוקולי צפוי לשחק בעמדה קדמית יותר.

מחר (חמישי) צפויה להיערך פגישה בין המנכ"ל איתמר צ'יזיק ליו"ר סכנין, מאזן גנאים, בנושא מאור בוזגלו. צ'יזיק ישוחח לפני הפגישה עם מאור מליקסון ותומר חמד, שאמורים לעבור לסכנין במסגרת העיסקה. השניים יבהירו כי הם מעוניינים לעבור לסכנין עד תום העונה, ולא לטווח ארוך יותר. במקרה כזה, צ'יזיק יבהיר את הדברים לגנאים, שיצטרך לקבל החלטה האם הוא מסתפק בכך.

מאמן מכבי חיפה רוני לוי הירצה היום (היום) בפני מאמני מחלקת הנוער של המועדון והתייחס בין השאר לליאור רפאלוב, כוכב הניצחון על הפועל כפר סבא במחזור האחרון: "אני מצפה מליאור רפאלוב להיות כמו יוסי בניון בליברפול, ואני מתכוון שלצד המהלכים היצירתיים שהוא יודע לעשות, לא יפסח על המחויבות למשחק הקבוצתי והטאקטי", אמר המאמן.

אשדוד ויתרה על אלמדון

מ.ס אשדוד החליטה לרדת בשלב זה מתום אלמדון. כזכור, השוער היה אמור לעבור לקבוצה מעיר הנמל לאחר שסמי אג'יי עזב לאליפות אפריקה. בלי קשר לשאלה האם אג'יי ישוב לאשדוד, אלמדון לא יעבור ובמקרה שהשוער הגנאי לא יחזור יוסי שקל ישמש כשוער הראשון.

כעת במכבי חיפה שוברים את הראש מה לעשות עם השוער הצעיר. הצוות המקצועי והניהולי יבדוק בימים הקרובים את אפשרות השאלתו לקבוצה אחרת בליגת העל או בליגה הלאומית. יש לציין שאלמדון מסרב לעבור לקבוצה אחרת בה ישמש כשוער שני. בחיפה כבר הבהירו לאלמדון שאם לא תמצא לו קבוצה הוא ישמש כשוער שני בקבוצה, ויהב יולז'רי ישמש כשוער שלישי. גד עמוס ימשיך להישאר מחוץ לסגל.

גלעד קצב, סוכנו של אלמדון, אישר את הידיעה ואמר לוואלה! ספורט: "מכבי חיפה העניקה למ.ס אשדוד זמן מחשבה, אולם מאז עברו כשבועיים וחצי, וכעת השחקן לא יעבור לאשדוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully