וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרנגולים, תרנגולים

22.1.2008 / 23:24

טוטנהאם השפילה 1:5 בדרבי את ארסנל, בגומלין חצי גמר גביע הליגה, והתקרבה צעד אחד מתואר ראשון העונה. מחכה לצ'לסי או אברטון

לא אחד, לא שניים, לא שלושה. 21 משחקים ברציפות לא הצליחה טוטנהאם לנצח את ארסנל, יריבתה השנואה, בדרבי הגדול של לונדון, בכל המסגרות. העונה, הייתה ידם של התותחנים פעמיים על העליונה בשני משחקי הליגה. במפגש האחרון, נפרדו הקבוצות בתיקו 1:1, במשחק הראשון בחצי גמר גביע הליגה. הלילה, סוף סוף יכולים התרנגולים ללכת עם חזה זקוף, אחרי ששברו את הרצף הלא מחמיא.

נכון, זה היה 'רק' גביע הליגה, אבל חניכיו של המנג'ר חואנדה ראמוס לא סתם ניצחו. הם קרעו, הביסו והשפילו את ארסנל, והכול לעיני אוהדיהם למודי האכזבות, בוויט הארט ליין. טוטנהאם דרסה 1:5 (2:6 בסיכום הכללי) עם הרבה סטייל והעפילה לגמר גביע הליגה.

מנג'ר ארסנל ארסן ונגר שוב העלה כמעט את כל ההרכב השני שלו, מלבד באקרי סנייה ו-וויליאם גאלאס. כבר בדקה השלישית עלו המקומיים ליתרון. ג'רמיין ג'נאס קיבל כדור מדימיטאר ברבאטוב, השתחל בתוך הגנת התותחנים ומכ-16 מטרים שלח לפינה של לוקאש פביאנסקי. ונגר לא היה מרוצה מתפקודו של דנילסון במרכז המגרש ושלח למערכה כבר בדקה ה-19 את ססק פברגאס. זה לא עזר לו. טוטנהאם המשיכה לתקוף ובאה על שכרה בדקה ה-27. כובש השער הראשון הרים כדור חופשי לרחבה. ניקלאס בנטדנר, שכבש את שער הניצחון הדרמטי בליגה (1:2), הבקיע שוב, אבל לשער קבוצתו. בדקה ה-30 ברבאטוב כמעט והכניס את השלישי, אבל הכדור שלו פגע בקורה.

החגיגה הלבנה נמשכה גם במחצית השנייה. שלוש דקות מפתיחתה, מצא ארון לנון בכדור גאוני את רובי קין. האירי שלח בעיטה חזקה. שוער טוב היה עוצר, אבל פביאנסקי הדף ברשלנות פנימה. 12 דקות חלפו, והיוצרות התחלפו. קין הזין את לנון בכדור בתוך הרחבה והקשר כבש את הרביעי. טוטנהאם באקסטזה. עמנואל אדבאיור דאג לצנן קמעה את ההתלהבות עם שער נאה בדקה ה-70. אבל זה היה הערב של טוטנהאם, ואף אחד לא ייקח ממנה את זה. בדקה ה-93 סטיד מלברנק חתם עם בישול יפהפה של ג'נאס.

ביום רביעי תארח אברטון את צ'לסי במשחק הגומלין של חצי הגמר השני. הכחולים של אברהם גרנט ניצחו 1:2 במשחק הראשון, למרות שהיו בפיגור שחקן, לאחר שער עצמי של ג'וליאון לסקוט בדקה ה-93. טוטנהאם והמנצחת מהמפגש הכפול יתחרו במשחק אחד על התואר הראשון שמחולק העונה.

* שלושה משחקים חוזרים נערכו בסיבוב השלישי של הגביע האנגלי. שלושתם הוכרעו בפנדלים. בריסטול רוברס עלתה על חשבונה של פולהאם מהפרמיירליג, כשגברה עליה 3:5 (0:0 בתום המשחק). דרבי התגברה על שפילד וונסדי בתוצאה זהה (1:1 בסיום). בארנט גם בשלב הבא עם 1:3 על סווינדון (1:1).

  • עוד באותו נושא:
  • טוטנהאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully