וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יול"ב: דרוקר וקצורין כבר שם

22.1.2008 / 22:34

קצורין ונימברוק אמנם הפסידו לדינמו מוסקבה 88:83 אבל עלו לשלב הבא יחד עם דרוקר ואוסטנד שניצחו בחוץ 86:100 את הכוכב האדום

המחזור ה-10 של גביע יול"ב הערב (שלישי) הבטיח להיות מסקרן ומותח, אבל עשרות המשחקים שהתקיימו במקביל, בצירוף כמה הצגות גדולות ומשחקים צמודים שקבעו את גורל העלייה של מספר קבוצות, הפכו אותו לערב יוצא מן הכלל. מלבד ניצחונה של הפועל ירושלים שהעלה אותה לשלב הבא, עלו לשלב הבא גם נימברוק של מולי קצורין, ואוסטנד של שרון דרוקר. ההישג של שני המאמנים הישראלים הוא מרשים במיוחד, לאור העובדה שהם עלו עם קבוצות בינוניות מאוד, מבית קשה במיוחד.

נימברוק - דינמו מוסקבה 83:88

קבוצתו של קצורין כבר הבטיחה את עלייתה במחזור הקודם, אבל גם הערב היא הוכיחה כי עדיף לא לפגוש אותה בשלב הבא, כשעשתה חיים קשים לדינמו מוסקבה, שנחשבת לאחת המובילות של המפעל. הרוסים הוליכו ברבע השלישי ביתרון 11, אבל ברבע האחרון קלעה נימברוק 30 נקודות, והיתה קרובה מאוד לניצחון, אך לא השיגה אותו לבסוף. קלעו לדינמו: הנרי דומרקנט 26 נקודות, טרוויס הנסן 16, רוברטס יבטוקס 13. לנימברוק: ראדוסלב רנצ'יק 21, ארתור לי 15 (7 אסיסטים), לדיסלב סוקולובסקי 11.

הכוכב האדום בלגרד - אוסטנד 100:86

אוסטנד נתנה מאבק יפה עד כה במפעל, אך לצורך עליה לשלב הבא היא היתה צריכה הישג משמעותי. ומה יכול להיות יותר משמעותי מניצחון חוץ ענק על הכוכב האדום, שהפסידה עד כה רק פעמיים באירופה? קבוצתו של דרוקר פתחה בטירוף והוליכה בסיום המחצית הראשונה ב-16 נקודות. ההפרש יכול היה להיות גבוה יותר, אבל אוסטנד הורידה את הרגל מהגז ברבע האחרון, ואיפשרה למארחים לצמק. קלעו לאוסטנד: סם ואן רוסום 25, צ'אק דייויס 18 (10 ריבאונדים), טיטוס אייבורי ווסלין פטרוביץ' 15 כל אחד. לכוכב האדום: טדיצ'ה דרגיצ'ביץ' 24, (5 מ-5 לשלוש), אומר קוק 19, אלמדין קיקנוביץ' 12.

הישראלים שלא יהיו בשלב הבא

קאזאן - דן בוס 50:68

הרוסים היו חייבים ניצחון ביתי כדי להימנע ממצב בו הפועל ירושלים תעבור אותם, ועשו זאת בקלות מול הקבוצה החלשה בבית. ההולנדים עם רועי ברקוביץ' עוד היו במשחק ברבע הראשון, אבל רבע שני של 4:20 של קאזאן סגר את המשחק. קלעו לקאזאן: דאריוס לאברינוביץ' וויקטור קיירו 13 כל אחד, ניקולאי פאדיוס 10. לדן בוס: קיס אקרבום 14, רועי ברקוביץ' וראמון בראון 8 כל אחד.

שטראסבורג - זאדאר 83:74

הצרפתים רצו לסיים את דרכם במפעל עם ניצחון ביתי, ואולי גם להימנע מהמקום האחרון בבית, אבל במקום זה קיבלו משחק קשה במיוחד מול השניה בבית, ורשמו הפסד נוסף. הצרפתים עוד פתחו טוב והוליכו ביתרון דו ספרתי במחצית, אבל איבדו את הראש ברבע השלישי, חטפו ריצת 8:22 של האורחים, והפסידו את המשחק. לזאדאר: ג'וליוס ג'ונסון 26, קורי ברואר 15, פאנקריץ' באראץ' 14. לשטראסבורג: אדי שאנון 18, דריק אובסוהן 13. אפיק ניסים קלע 8 נקודות.

אנטוורפן - דינמו מוסקבה איזורית 74:82

בבית של גליל סיימו הבלגים את הופעתם הראשונה במפעל בסטייל והנחילו הפסד ראשון ולא משמעותי לרוסים. אנטוורפן הוליכה בפתיחה אבל דינמו חזרה למשחק ברבע השלישי כדי להשוות. אלא רבע אחרון של 11:23 לזכותם של המארחים, נתנו להם את המשחק. ברנדון גיי קלע 19 לאנטוורפן, איאן האנבן 12, דייויד טויה 11. לדינמו: טרל לידיי 21, אוניין אסקרביץ' 19.

בודצ'נוסט - גמונדן 60:86

שתי הקבוצות העפילו לשלב הבא כבר במשחק הקודם, אבל בודצ'נוסט רצו על הדרך לבנות קצת ביטחון עצמי, והתעללו באורחים ברבע השלישי. איבן מארס הוליך את קלעי בודצ'נוסט עם 17 נקודות, בויאן באקיץ' הוסיף 13 וולאדיסלב דרוייגלוביץ' קלע 12. לגמונדן: קווין ג'ונסון 14, דטרי מייז 13, ראשרד סאליבן 9.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully