וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקורד הסיום של גליל עליון

22.1.2008 / 22:35

מוסינזון (24 נקודות) הוביל את הקבוצה של פרנקו לניצחון חוץ על פרייבורג במשחקם האחרון בגביע יול"ב 84:101. הגליל סיימה במקום האחרון בבית

דני פרנקו ממשיך לעשות פלאים בגליל עליון, שסיימה את שלב הבתים בגביע יול"ב עם ניצחון, למרות המקום האחרון בבית ה'. הגליל, שיצאו למשחק חוץ אצל פרייבורג השוויצרית, חזרו עם ניצחון ענק ומשכנע 84:101 וסיימו את השלב הראשון עם שלושה ניצחונות מעשרה משחקים, נתון לא משכנע בלשון המעטה, אך לאור הרוח המחודשת שנכנסה לגליל מאז הגיע פרנקו, מדובר בניצחון נאה.

כבר ברבע הראשון גליל הייתה התקפית כששלשה של אור איתן הורידה את הקבוצה בסיומו ביתרון 26:29. שתי נקודות של גיל מוסינזון שלוש דקות מפתיחת הרבע השני כבר יצרו פער של שבע נקודות (30:37), אך פרייבורג הצליחה לחזור. נקודות מהקו של דמון ת'ורנתון השאירו את ההפרש על חמש עם רדת הקבוצות להפסקה (47:42).

ברבע השלישי פרייבורג חזרה למשחק והגיעה למצב של שוויון 60:60 שמונה דקות מפתיחתו, אך נקודות של מוסינזון בדקה האחרונה של הרבע השאירו את היתרון אצל הגליל. הרבע האחרון היה בשליטה מוחלטת של גליל, כשארון ניקסון הוביל את הבריחה במשחק, ויחד עם חבריו השאיר את פרייבורג על 18 נקודות בהתקפה, לעומת 34 של הגליל.

קלעו לגליל עליון: גיל מוסינזון 24 (9 ריבאונדים), ארון ניקסון 22, ג'אי לואיס 14, יוגב אוחיון 12, קליף בראון (9 ריבאונדים) ואור איתן 9 כ"א, מייק קמבל 7, אבי בן שימול 4.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully