וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אפריקה: פתיחה מבטיחה לבית ד'

23.1.2008 / 20:46

טוניסיה נפרדה בתיקו 2:2 מסנגל, ונראה שההכרעה בבית הזה תעבור למחזור האחרון אחרי 1:1 בין דרום אפריקה לאנגולה

טוניסיה - סנגל 2:2

בית ד' של אליפות אפריקה כולל ארבע נבחרות כמעט שוות בכוחן ולפחות לפי המשחק הראשון, הוא גם מבטיח רבות. הנשרים (של קרתגו), שזכו באליפות ב-2004, חלקו נקודה עם סנגל עתירת הליגיונרים, וכמו שזה נראה, המאבק על המקום ברבע הגמר יוכרע רק במחזור האחרון של הבית.


הטוניסאים עלו ליתרון כבר בדקה התשיעית, כשעיסאם ג'ומה מקון הצרפתית סיים דאבל-פס מרשים בשער עוד יותר מרשים מזווית קשה בצד שמאל. השיוויון של סנגל הגיע בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, כשמוסטפה ביאל מסנט. אטיין השתלט על הרחקה רעה של ההגנה הטוניסאית וכבש מקרוב. דיומאנסי קמארה מפולהאם היה אחראי למהפך והעלה את הסנגלים ל-1:2 בדקה ה-66, אחרי שניצל הגנה מבולבלת של הטוניסאים בתוך הרחבה וכבש מקרוב. שבע דקות לסיום, היה זה מג'די תראווי, ששוב ניצל טעות בהגנה, הפעם של הסנגלים, והפציץ מ-22 מטר לחיבורים את השער היפה במשחק.


דרום אפריקה - אנגולה 1:1

ה"בפאנה בפאנה" של קרלוס אלברטו פריירה עברו בשנים האחרונות תהליך של בניה מחדש, אבל זה לא ממש נראה על פני השטח - לפחות בפתיחת המשחק. דווקא האנטילופות השחורות היו הראשונים לעלות ליתרון בדקה ה-30. כובש השער היה מאנושו גונזאלבש, שהוכיח למה מנצ'סטר יונייטד רכשה אותו לא מזמן, עם נגיחה מרהיבה ממרכז הרחבה לחיבורים. הדרום אפריקאים ישבו על השער האנגולי במחצית השניה ורק שתי דקות לסיום הם הצליחו להשוות. בסופו של דבר היה שווה לחכות לשער של אלריו ואן הרדן, שחקנה של קלאב ברוז' הבלגית, שהשתלט על כדור כ-25 מטרים מהשער, התמרכז לכיוון השער ושיחרר טיל לחיבורים כדי להשוות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully