וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיויו חתם בנתניה

החלוץ הקמרוני ירוויח 70 אלף דולר עד סיום העונה, ו-170 אלף דולר בעונה הבאה: "שמח שהעניינים נסגרו מהר". נהלקו מדרא"פ הגיע להיבחן

החלוץ הקמרוני פרנסיס קיויו חתם היום (רביעי) במכבי נתניה, לאחר שעבר את הבדיקות הרפואיות במועדון בהצלחה. השחקן סיכם את כל תנאיו בנתניה לעונה הנוכחית ולעונה הבאה עוד לפני שנחת בארץ, כשכוונת נתניה לשלבו כבר ביום ראשון מול מכבי תל אביב. קיויו ירוויח 70 אלף דולר עד סיום העונה, וכ-170 אלף דולר בעונה הבאה.

"אני מאוד שמח להגיע למכבי נתניה. לא ציפיתי שהכל יסגר כל כך מהר", אמר קיויו. "המטרה כעת עבורי היא להשתלב כמה שיותר במרקם החברתי והמקצועי של המועדון, ולהפוך לחלק מלא מהקבוצה מהר ככל שניתן. אני שמח להגיע לקבוצה עם שאיפות, שכבר היתה בגביע אופ"א, כי עזבתי את גרמניה כדי להצטרף למועדון שיש לו שאיפות. ראיתי את הדברים הללו כשהגעתי ובשיחה שקיימתי עם הנשיא והבעלים, ולכן אני רוצה להיות חלק מזה ולעזור למכבי נתניה להפוך לקבוצה ברמה בינלאומית".

שחקן נוסף שצפוי לערוך הופעת בכורה בנתניה ביום ראשון הוא הקשר האחורי חורחה לופז הקולומביאני, שחתם כזכור בסוף השבוע שעבר בקבוצה, חוזהו כבר הופקד ברשות לבקרת התקציבים, ויעמוד לרשותו של עטר. בצוות המקצועי מדברים על שחקן מרשים מאוד באימונים. אתמול החל להיבחן הקונגולזי נסימבה מוקאנו, שהגיע בשבת לארץ, וימשיך להיבחן בימים הקרובים.

נתניה ממשיכה להטיס נבחנים לארץ לקראת מועד תום ההעברות שמסתיים בשבוע הבא. היום (רביעי) בבוקר נחת חלוץ נוסף, נקוסינאתי אנטוניו נהלקו (28), שמגיע מדרום אפריקה. השחקן בעל 21 הופעות בנבחרת הצעירה של דרום אפריקה ותשע בבוגרת, ושיחק בעברו בבראן הנורבגית, בדאלאס מה-MLS.

לאחר עונה אחת הוא שב לנורבגיה, שם שיחק בויקינג, והשתתף עימה אף בגביע אופ"א, שם כבש שמונה שערים במסגרת המפעל, כולל שער ניצחון מול מונאקו הצרפתית, כאשר את העונה האחרונה הוא סיים בשבדיה בקבוצת הצמרת האמרבי. השחקן נחת בבוקר, עבר בדיקות רפואיות ואחר הצהריים יצטרף לאימוני הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully